HTML

Bejegyzések


A média felelőssége

2008.07.11. 01:16 :: e-Vita

A Magyar Antifasiszta Liga sajtótájékoztatója. 2008.07.10. Budapest 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr73563144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Azért nem mentem, mert későn szóltak, és nem tudtam már venni lőszert.
Én pedig azért nem mentem, mert későn szóltak és nem tudtam venni virágot.
Pedig, tomcat, mostmár ez következik, nyilván. Lelőni, aki nekünk nem tetszik. Bár igaz: ez csak a szélsőjobbosok kiváltsága. Tehát a mondat helyesen így hangzik: lelőni, aki nektek nem tetszik. A Szent Véleményszabadság Nevében - a magyar jogszolgáltatás áldásával. Ámen.
Ah, mily csodálatos dolog is ez a demokrácia!
El Lobo: hát igen. A balpartnak (+ parttalanoknak) meg ez a felemelő lehetőség marad csak - virággal a fegyverekkel szemben. Ha belegondolunk - ha nem, akkor is - tök prakikus: a temetéshez mindjárt helyben van a virág. A túlélőknek (ha vannak) nem kell virágra se költeni, utána rohangászni.
Az életnél már csak egy csodálatosabb dolog van. A halál.
Itt, Magyarországon.

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása