HTML

Bejegyzések


BöngÉsz

2007.08.30. 15:24 :: e-Vita

Hát én nem tudom, ki hogy van vele, de nekem még mindig az Opera viszi a pálmát a böngészők között.
Sajnos kénytelen vagyok mindhármat kéznél tartani, mert még mindig vannak olyan, eléggé el nem ítélhető fejlesztők, akik böngészőspecifikusan fejlesztenek - talán lustaságból, talán anyagi juttatásért  - ki tudja?

4 komment

Címkék: web internet böngésző

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr66152975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miért lenne az Opera halálra ítélve? Nyilván nem ez a vezető böngésző, de soha nem is volt az, miért pont most lenne ebből baja?

sessions = Böngészési folyamat(ok). Nem túl rövid, de még lényegretörő, és szerintem helyes. (Elvileg FF2 is tud ilyesmit)

Próbáld meg IE-ként maszkolni az Operát, hátha működik az Index-es editor
Sajna nem megy az indexes editor, elég gagyi darab.

Firefoxban munkamenetnek hívják a sessiont.
Sziasztok, köszönöm a tanácsokat, az infókat.
A maszkolást majd próbálom.
De FF2-ben lehet maszkolni? egyelőre nem találom...
Mert blogolni meg FF2-ben tűnt simábbnak. Operában meg az nem működött. Azért elég röhejes, hogy ugyanabból a családból való egyik szolgáltatást csak az egyik böngészővel, a másikat meg a másik böngészővel tudok rendesen, vagy egyáltalán használni. Hát nem?

cousin333, hát ez télleg nem egy praktikus név, a hosszúság mint tudjuk, nem elégséges egy jó névhez. Szükségesnek meg pláne nem mondható.
De van 1 5letem: lehet rövidíteni BöF-nek.
BöF= Böngészési Folyamat(ok). Na mit szóltok?
No és az elvi lehetőséget kenhetem a hajamra. Miből gondolod, hogy elvileg tudja a FF2? És gyakorlatilag meg miért nem?

karaj: a munkamenet már jobb 1 kicsit, bár ez se elég frappáns. Esetleg MuMe? :-)

De szerintem akár a projektnél is maradhatnánk... végülis mintha az fedné a legjobban, és amolyan "mindenevő" kifejezés...
Ja, és cousin333: én csak örülök neki, ha az Opera olyan, mint Lenin: él, élt, és élni fog :-)

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása