, úgyhogy utólagos engedelmével ideidézem, miután jelzem: a beküldött levél tartalmával nem feltétlenül értek egyet, sőt! Viszont jóízűt lehet a leírt gondolatokkal vitázni. Később majd meg is teszem, úgyhogy folyt.köv.
Tehát azt mondja ez a barátom, hogy:
"A 'Húsreklám' c. eposzodhoz annyit, hogy tapasztalatból - már megint ez a fránya tapasztalat - tudom, hogy Mo. legnagyobb reklámügynökségén a "poéngárda" - a piaci felvezető kampányok kidolgozásán 80%-ban nők fáradoznak. Képzeld a Soproni sörreklámokat is ők csinálják, és abban egy darab "hús" sem szerepel... Pontosan azért nincsenek férfi-húsok a reklámpiacon, mert TUDJÁK, hogy a nők vásárolnak. A férfiak lusták hozzá - a sör kivétel.
A szépségipari termékek esetében érdekes lenne, ha a "szarkaláb" és egyéb ráncok eladási rátáját úgy akarnák növelni, hogy férfitesteken bekövetkezett csodálatos ránceltűnéssel akarnák bemutatni a NŐKNEK a pozitív hatást.
Vagy a különböző "fogyi-módszerek" fotóin az "ilyen volt - ilyen lett" hatást férfiakon prezentálnák NŐKNEK. Számold ki, hogy egy átlagférfi hány fürdőgatyát vesz egy életben. Aztán számold ki, hogy mennyi fürőruhát vesz egy átlag nő. Tehát kinek kell elmondani, bemutatni fotón, hogy jövő tavasszal melyik fürdőruhakollekció lesz a trendi???????
Azt is elárulom, hogy az autóreklámon miért áll egy csinos csaj a kocsi mellett. Azért, mert a kocsi, mint árú - ami amúgy az átlagférfi ingerküszöbét átlépi - nem csak arra jó, hogy a férfiasságot "meghosszabítsák" a lóerőkkel, hanem a csinos nő reklámmal a férfiak tudomására hozzák, hogy aki a reklámozott kocsit megvásárolja, használja, az bizony hódítani fog a hölgyek körében. Egyébként ezt az élet naponta bizonyítja az utcán, mert én még ronda, öreg nőt 16 milliós, vagy annál drágább kocsiban nem láttam feszíteni. Számold össze egyszer, ha ráérsz.
Namost adódik a kérdés; ki a hülye? A szőke nő, aki használja a párja kocsiját, vagy az a korosodó hapsi, - a kocsi vásárlója, fenntartója - aki elhiszi, hogy a pipaszár lábába, a pocakjába, és a kopasz fejébe beleszeretett egy 20 éves szőke bombázó?
Én tisztelem és megbecsülöm a nőket, elvégre az édesanyám is nő volt, mi több, a feleségem is az! Lejárt a harcos feminizmus ideje, lassan a férfiak egyenjogúságáért kell harcolni...:-))"
Nos, kedves netTársak, hát ezen van bőven vitatkoznivaló.
Talán ráveszem a barátomat, hogy próbálja meg a kommentezést, mert a vita úgy az igazi, ha minimum ketten művelik.
Nem igaz, kedves e-vitaTársak?
Tehát azt mondja ez a barátom, hogy:
"A 'Húsreklám' c. eposzodhoz annyit, hogy tapasztalatból - már megint ez a fránya tapasztalat - tudom, hogy Mo. legnagyobb reklámügynökségén a "poéngárda" - a piaci felvezető kampányok kidolgozásán 80%-ban nők fáradoznak. Képzeld a Soproni sörreklámokat is ők csinálják, és abban egy darab "hús" sem szerepel... Pontosan azért nincsenek férfi-húsok a reklámpiacon, mert TUDJÁK, hogy a nők vásárolnak. A férfiak lusták hozzá - a sör kivétel.
A szépségipari termékek esetében érdekes lenne, ha a "szarkaláb" és egyéb ráncok eladási rátáját úgy akarnák növelni, hogy férfitesteken bekövetkezett csodálatos ránceltűnéssel akarnák bemutatni a NŐKNEK a pozitív hatást.
Vagy a különböző "fogyi-módszerek" fotóin az "ilyen volt - ilyen lett" hatást férfiakon prezentálnák NŐKNEK. Számold ki, hogy egy átlagférfi hány fürdőgatyát vesz egy életben. Aztán számold ki, hogy mennyi fürőruhát vesz egy átlag nő. Tehát kinek kell elmondani, bemutatni fotón, hogy jövő tavasszal melyik fürdőruhakollekció lesz a trendi???????
Azt is elárulom, hogy az autóreklámon miért áll egy csinos csaj a kocsi mellett. Azért, mert a kocsi, mint árú - ami amúgy az átlagférfi ingerküszöbét átlépi - nem csak arra jó, hogy a férfiasságot "meghosszabítsák" a lóerőkkel, hanem a csinos nő reklámmal a férfiak tudomására hozzák, hogy aki a reklámozott kocsit megvásárolja, használja, az bizony hódítani fog a hölgyek körében. Egyébként ezt az élet naponta bizonyítja az utcán, mert én még ronda, öreg nőt 16 milliós, vagy annál drágább kocsiban nem láttam feszíteni. Számold össze egyszer, ha ráérsz.
Namost adódik a kérdés; ki a hülye? A szőke nő, aki használja a párja kocsiját, vagy az a korosodó hapsi, - a kocsi vásárlója, fenntartója - aki elhiszi, hogy a pipaszár lábába, a pocakjába, és a kopasz fejébe beleszeretett egy 20 éves szőke bombázó?
Én tisztelem és megbecsülöm a nőket, elvégre az édesanyám is nő volt, mi több, a feleségem is az! Lejárt a harcos feminizmus ideje, lassan a férfiak egyenjogúságáért kell harcolni...:-))"
Nos, kedves netTársak, hát ezen van bőven vitatkoznivaló.
Talán ráveszem a barátomat, hogy próbálja meg a kommentezést, mert a vita úgy az igazi, ha minimum ketten művelik.
Nem igaz, kedves e-vitaTársak?