HTML

Bejegyzések


Egészség-ügyek, bajok

2007.01.30. 17:46 :: e-Vita

Nagy fába vágtam a fejszém: meglátogattam orvosomat. A házit. Még vizitdíj-mentesen.

8 óra, reggel. A rendelési idő kezdete. 6 betegnek látszó embert találok az orvosi szoba felé rendeződve - megelőztek (ők a koránkelő sorbaülők). Az orvos is itt van, meg az asszisztens, vagy hogyishívják. Mármint bent, a szobájukban. Ezt onnan tudom, hogy a kint várakozók mondják.

Nos, készültem: van olvasnivalóm.

Várunk.

12 komment

Címkék: betegség orvos egészségügy vizitdíj

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr6332534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e-Vita!
Ezért tartom fontosnak a megelőzést. Citromkúra!
Mert ha már beteg az ember, mindenkinek ki van szolgáltatva...
No de Timi, azért nem mindenre jó a citrom! Fogadjunk, hogy egy csonttörést nem fog helyrehozni. Max. kisegítő szerepe lehet.
Én igyexem maximálisan megelőzni a bajokat, mert számomra az egyik legborzasztóbb dolog a kiszolgáltatottság, ha mások segítségére, jóindulatára vagyok kénytelen hagyatkozni.
De vannak körülmények, amikor sajnos nem mégsem sikerül a megelőzés. Szerencsére ritkán van ilyen.
e-Vita!
Igaz. Ma voltam orvosnál, délelőtt, és valószínű, hogy műtét lesz belőle.
Most lefekszem, mert fájok...
Timi, roppant sajnálom, jobbulást kívánok.
Azért semmiképp sem kívántam, hogy ezen a módon legyen alátámasztva az állításom.
Jobbulást.
e-Vita!
Köszönöm.
Már olyan régen altattak, talán amikor kiszedték a vakbelemet... Jó volna belealudni az életbe...
Na! Milyen egyszerű lenne. Ugye?
Hm. Timi. Hogy lehetnek ilyen gondolatai egy olyan embernek, aki él, mint hal a vízben? Család, gyerek, jólét, meg minden.Legalábbis amit magadról elmondtál eddig, ezt a képzetet gerjeszti. Nem is értem ezeket a szavaidat.
Nekem tk. nem is szabadna panaszkodni az életre: a szülést kivéve még nem voltam kórházban, bennem még orvos nem matatott-szabott-varrott. És nagyon remélem, hogy a végéig original maradhatok.
e-Vita!
Nagyon várom már, amikor írsz a Fiadról!
Jajajaj. Jólét? Jól élek, csak ennyi. Semmi különös. Nincs nagy ház, semmi extra...
Timi: azt sajnos hiába várod. A magán(y)ügyeimről nem fogok írni, pláne ha az nem csak az enyém. Bocs, ha csalódást okoztam.
e-Vita!
Én kérek elnézést, ha megbántottalak.
Timi, ne aggódj, erről szó nincs. Ha csak ennyi problémám lenne, én lennék a világ legboldogabbika.
Tudod, arról van szó, hogy egy családtagot(vagy hozzám közelálló egyéb embert) is érintő magán(y)ügyet én nem tárok a nyilvánosság elé (bármiről is legyen szó), én saját köreimben is tiszteletben tartom a személyiségi jogokat. Törvény nélkül is - ez nekem saját belső szabályzatomnak része.
Tehát ne aggódjál.
e-Vita!
Akkor jó. Nem aggódom.
Timi: már csak azért se tedd, mert árt az egészségnek :-)

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása