HTML

Bejegyzések


AgresSzívatás

2009.05.19. 22:12 :: e-Vita

Agyamra megy a mailbox.hu legújabb reklámja. Értem én, hogy kell a pénz, különben hogyan lehetne ingyenes a szolgáltatás, de azért ez túlzás.

Ha kicsinyítem az ablakot, a pali rámászik a szövegre, ami pedig engem jobban érdekelne. Az istennek se lehet odább rakni.

 

 

 

 

Ha becsukom a flasht (vagy mi ez), akkor nyílik egy másik, ahol egy másik alak meg söpröget.

Egyetlen pozitívum, hogy a söprögető hímnemű. Talán még mosogatni is képes. (Naja, ha megfizetik!)

 

És automatikusan a hang is megszólal belőlük. Bár azt legalább nem hallom, mert fülhallgatóra vagyok állva, azt meg csak akkor rakom a füleimre, ha valamit ÉN akarok hallani. Ha lenne időm, rákattintanék megtudni, hogy milyen cég lehet ilyen bunkó, hogy jól megjegyezzem magamnak: őket nagy ívben kell kerülnöm.

 

 

 

No, ha valami agresszivitás, hát ez kétségtelenül az.

Bár, mintha egy idő után, ha következetesen bezárogatom őket, akkor elmúlnának. De hát kinek van ideje őket folyton eltakarítgatni...

 

9 komment

Címkék: reklám pénz fogyasztói társadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr701132365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ahogyan te e-Vita ezt a kis " agressziv muksó"-t nem tudod elkergetni, én meg a bennem ágáló kisördög-öt nem vagyok képes féken tartani!
Az suttogja itt a fülembe állandóan, hogy EZT AZ ERŐSZAKOS REKLÁM-ot ráadásul egy az állítólagos "szelídségükről" nevezetes keleti egyház használja!
Na ennyit ( úgy általánosságban ) a VALLÁS, az EGYHÁZ és HIT "erkölcs-nemesítő" EMBERFORMÁLÓ szerepéről!!
Lám: a hit is csak pénzből tud megélni. Ergo: a vallás, a hit, az egyház mind kőkeményen materialista. Csak ők ezt tagadják.
"Talán még mosogatni is képes."

Nem figyeesz? Má' a söprögetéshez is bukósisakot vett...mi lesz a mosogatásnál...szkafander??
@layos: bocsi, tényleg: hiszen a mosogatótál már/még ott van a fején. Nagyon praktikus.
"EZT AZ ERŐSZAKOS REKLÁM-ot ráadásul egy az állítólagos "szelídségükről" nevezetes keleti egyház használja!" - írja Saca.

Én meg nem tudom, milyen keleti egyházra gondol? Ti, úgy látom, tudjátok.
Ha az a muksó indiai, japán vagy kínai, akkor én meg hottentota vagyok.

Ha nem mondjátok meg, mire gondoltatok a keleti egyházzal, akkor tudatlanul fogok meghalni. :-((((
@kunszi: az igazság az, hogy véletlenül én is rákattintottam, de mert tokom tele az ilyen raklámmal, meg általában minden reklámmal, meg időm se volt, hát azon pillanatban be is csuktam, de a tudatom e töredék másodpercben is konstatálta, hogy valóban valamelyik keleti vallás nyomult ilyen agresszíven, talán az 1% miatt, de konkrétabbat nem rögzített az agyam. A szöveget meg még véletlenül se hallottam.
Úgyhogy most itt maradunk mindnyájan e bizonytalanságban.
Nehéz az élet.
"Úgyhogy most itt maradunk mindnyájan e bizonytalanságban.
Nehéz az élet. "

Hát ha picit könnyithetek rajta - az életen, hogy ne legyetek bizonytalanságban - a " krishna-tudatuak "....akik tudomásom szerint Magyarországon Somogyvámos székhellyel múködnek, nos ők kuncsorogják itt az 1 %-ot !!

Különben a reklám-megjelenítés agresszivitásával szemben maga a reklám (szöveg) egészen jól megkomponált, és informatív!!

Valóban ez az egyház legalább a karitatív étkeztetéssel jelentős szociális feladatokat is ellát! Ezt .....s még egy-pár tettüket TISZTELEM !!! Kiemelkednek az egyéb csupán népbutító ( elnézést: EZ EGYÉNI VÉLEMÉNYEM ) tevékenységüek közül!!!
@Saca-carolina: persze, nincs nekem velük semmi bajom - eddig. De ezt a reklámot a marketingesük azért kicsit átgondolhatta volna.
Na de ha meg azt nézzük, ....foglalkozunk vele, beszélünk róla! ...Máris egy "piros pont" a marketingesnek... :) !!!!

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása