HTML

Bejegyzések


Ki vagyok...?

2008.11.10. 01:12 :: e-Vita

Érdekes. Egyik kedves blogtársam, nettársam, kommentelőm, farkastársam (ő: El Lobo, a Farkas. Én: Magányos Farkas, alias MsOutsider) egy e-játékra invitált.

Be kell vallanom: soha nem voltam játékos alkat. Fiatalon se. Öregségegmre aztán semmiképp.

Nos, tehát. A játéxabályok: írd meg a blogodban, az általad választott módon és terjedelemben, hét tulajdonságodat. Írd meg azt is, kitől kaptad a meghívód és ki az a hét blogger, akiket te hívsz a játékba. (Az ilyen játékokat MÉM-nek hívják és ezt írja róla a Wikipédia: hu.wikipedia.org/wiki/Internetes_m%C3%A9m )

Hehe. MÉM. Milyen hülye szó-féleség. Valljuk csak be. Na, lássuk csak:

"Az internetes mém kifejezés egy neologizmus, mely egy olyan kifejezést vagy fogalmat takar, ami divatszerűen terjed emberről emberre az interneten[1]"

Vagyis: éretelme semmi. Trendi dolog, és mint vírus, emberről emberre terjed. Csupán azt nem értem, hogy mi a neologizmus. De nem mindegy? Tököm tele ezekkel a hülyeségekkel.

Bizonyára sok az unatkozó nettárs. Nyilván férfiak. Otthon a házicseléd mindent rendbentart - hát ők maguk meg unalmukban már nem tudnak mit kialálni.

 


A szeretet nem tudom, hogy került a klaviatúrádra meghívásom kapcsán, én nem öntöttem nyakon a dolgot szeretettel (kedveskedő értelemben használtam a szeretettel szót), de nehogy ebből gond legyen, pontosítom és korszerűsítem utólag a meghívást:

Na, ide figyelj e-Vita! Csípem a diódat, mint ahogy blogger dióját csípi a másik blogger!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr98759682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása