HTML

Bejegyzések


Pi-Ti-tok

2007.12.28. 10:33 :: e-Vita

Bevallom, szoktam figyelni a blog.hu statisztika szolgáltatását, ami némi támpontot adhat arról, hogy mégis, hányan érdemesítik figyelemre e blog keretei között az e-űrbe szórt gondolataimat.

komment · 1 trackback

Címkék: blog it web internet anyanyelv fogyasztói társadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr58277037

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: // webb // 2008.01.15. 00:04:45

Halálra vertek egy kínai bloggert Civilek és ellenőrök összecsapását próbálta videóra venni mobiltelefonjával egy blogger amért az egyenruhások agyonverték - tudósítja a CNN. Mindamellett hogy a kommunista államban nem ritka a brutalitás, az incidens okán…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Köszönöm, hogy szóváteszed a blog.hu háttérszolgáltatásainak minőségét.
A PI-re én is neheze jöttem rá, de csak sikerült... Egyébként jöttem rovatot nézni.
Én is köszönöm :-) Bár jobban örülnék, ha kevesebb szóvátenni való lenne. így se győzöm folyton az adminokat macerálni - próbálok alkalmazkodni a hiányosságokhoz. Egyébként kellemes rovat-nézegetést.
Én is a PI-t kerestem a google-on... biztos emlékszel rám írtam neked a trackbackről meg a pingbackről(brown néven, magyarbeteg.blog.hu - most ez egy újabb blogogm a webb.blog.hu új nickkel ), és google az e-vita-t adta ki PI kifejezés referenciaanyagként. Hát nem csodás!?
Ja és azt is megtudtam a google-től hogy
PI = 3.14159265 egszerűen csak google define:pi - ez kész
"Hát nem csodás!?" - de igen :-) Mégis szép az élet? Mindenesetre: már nem éltem hiába. E-nyomatokat hagyok magam után :-)
Kedves e-vita, most jutottam el Hozzád, nagy meglepetésre ugyanolyan utat jártam be a blogom szerkesztése során, mint Te, szinte lépésről -lépésre. Hónapok óta próbálom megtudni, mi az a trackback, visszaping, PI, RSS, stb. Sok levélváltáson vagyok túl az adminokkal. Oké, hogy nem fizetek ezért a szolgáltatásért, de furcsának tartom, hogy nekem, aki tényleg nem hülye felhasználó, hónapokba telik a blog-szolgáltatás terminus technicus-ainak megfejtése. Megírtam a supportosnak, hogy nem értem, hogy a blogszerkesztés help- menüjét miért csak az érti, akinek nincs rá szüksége??? Az válaszolta az egyébként nagyon készséges kolléga, hogy a google-ba beütve 3 millió megoldás jön ki minden ilyen kérdésemre... Egyébként ettől függetlenül szerintem a blog.hu blogja a legszebben-legszebbre szerkeszthető blog. Üdv: orsi

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása