HTML

Bejegyzések


Legenda-embrió

2007.12.28. 23:46 :: e-Vita

Avagy: vajon vagyon?

komment · 2 trackback

Címkék: média jog humor történelem egészségügy anyanyelv hitelesség

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr26276283

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: e-Vita 2008.01.01. 20:49:19

Cím-művészetKaptam egy Trackback-nek nevezett kommentet a Legenda-embrió c. mondókámhoz (magyarul: post).  Ezzel csak 2 (kettő) db problémám van: blogéletem kezdetétől több blog-szakkifejezés is zavar, mert nem tudom a jelentését, és azóta...

Trackback: A Magyar Beteg 2007.12.30. 17:54:18

Készüljönk vagy ne az egészségbiztosítási pénztárakra? Mi lesz még ebből...Az Országgyűlés név szerinti szavazással elfogadta az egészségbiztosítási pénztárakról szóló törvényjavaslatot. A nagy-nagy eseményről ami December 17-én történtEgészségügyi Minisz…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagy én vagyok kulturbunkó, vagy XIV. volt az a Lajos.
is: köszike, de esetleg megadhattál volna valami megbízható forráshivatkozást is.
Ha napkirály, akkor valóban XIV. Lajos.
Igen, köszönöm a segítségeteket, mostmár én is utánajártam, és kiegészítettem a bejegyzést (ami magyarul - mint tudjuk: post). És hát sajnálom, hogy nem a kedves kommentelők, hanem én vagyok kulturbunkó. De mentségemre: próbálok állapotomon enyhíteni.
Kedves Névtelen Látogató,
kár, hogy a link (trackback álnév alatt) nem müxik.
Ennek ellenére eljutottam az ajánlott bloghoz, és hagytam is ott egy kis infót a hosszú postcímek hátrányáról:
magyarbeteg.blog.hu/2007/12/31/fizika_ora_helyett_amputalas#c1201761
Viszont a Trackbackhez tartozó postot sehogy se találom. Úgyhogy feladom a további nyomozást.
áááááá saját blogomon belül is müxik.

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása