HTML

Bejegyzések


Sole Mi(Z)o!

2007.12.09. 11:54 :: e-Vita

A reklámokra immunis vagyok: remekül tudom ingorálni a látó- és hangmezőmből. Csak nagy ritkán figyelek fel néha valamelyikre, ha valami szokatlant észlelek: pl. van benne valami természetes poén, humor, vagy tényleges információ, vagy a szokásosnál is bosszantóbb.
A filmek közötti reklámszünetben automatikusan kapcsolok el, szörfölök egyet a csatornák között, szerencsére mégsem tudják teljesen összehangolni a reklámszünetek idejét.
Persze ezért aztán már jó ideje darabokban látom csak a filmeket: vagy máshol ragadok, elfelejtek visszakapcsolni, vagy későn. Így aztán vannak filmek, amiknek csak az elejét, másoknak csak a végét, egyebeknek csak valamelyik közepét láttam eddig.

Most, az átkapcsolás előtti pillanatban pl. mire kapom fel a fejem, fülem? De főleg a vizet?
Tej(termék)et reklámoz az egyik tejgyártó cég. Hogy melyik, valójában mindegy is. (De az infóteljesség jegyében: SOLE-MiZo ZRt. /avagy: O Sole mio!/) A lényeg, hogy első reakcióm: lehidalok, eldobom az agyamat, meg ilyenek...

A tej hiánycikké válása közismert. De legalábbis nekem úgy kell vadásznom a megszokott boltjaimban, ahogy még a legutóbbi átkosban se. (Még nincs, már nincs, ma nincs...)
És ime, az egyik gyártó meg reklámozza. A hiánycikket. Hacsak nem az övé - már a 200 HUF/liter határt átlépve - bizonyos kivételezett elitáruházakban kapható folyamatosan. ( Hiszen végülis, úszómedencét is reklámoznak, meg pl. bizonyára gyémánt mp3 lejátszókat kutyák  számára.* )

Ha belegondolok, lassan a tej valóban luxuscikk lesz. Ideje elkezdenem a leszokást róla.
______________________________________
* Már megint egy olyan webhely, ahol információhiányos tartalmak vannak. : http://www.deluxe.hu. A cikkek, hírek nincsenek ellátva az egyik legfontosabb paraméterrel, a dátummal. Nem mintha ez a gazdagságról szóló webhely nagyon érdekelne egyébként, de néha szoktam bekukkantani (kidobja a Google, a Hírkereső.hu), és sehol egy dátum. Mintha időtlen cikkek, hírek lennének. Hm. Persze, lehet ennek praktikus oka: egy véletlenszám-generátor a meglévő cikkeket csereberélheti időnként, és akkor mindig azt hiszi a weblátogató, hogy egy friss hírbe botlott. Egy darabig. Persze ez, azonkivül, hogy szakmailag  nem helyeselhető, az etikusság kérdését is felveti.
* És ez még mind semmi: a www.deluxe.hu "írjon nekünk" alatti e-cím nem működik:
subject: Mail System Error - Returned Mail
This Message was undeliverable due to the following reason:
Recipient: szerkesztoseg@deluxe.hu
Reason: unknown user

Hm. Biztosan nincs pénz a karbantartásra.

Szólj hozzá!

Címkék: reklám film web tévé tej életmód információ fogyasztói társadalom

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/257668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

június 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
süti beállítások módosítása