HTML

Bejegyzések


Megkésve bár

2007.11.19. 11:00 :: e-Vita

2007. 11. 19. 8:13
Avagy: jobb későn nem olvasni, mint soha.

Nini, mit látok: e-levelet kaptam. Nem is akárkitől ám! Gyurcsány Ferenctől, bizony.
Legalábbis ez van a feladó mezőben. Meglepődöm. Sőt, megilletődöm. Nahát, hogy juthattam az eszébe? Én, egy egyszerű kis állampolgár. Egy porszem. Se.

Bár a tárgyban észreveszem (kissé késleltetve) a "Nem olvasta:" szövegrészt. Persze nem értem: ki nem olvasott? És mit? Én nem küldtem neki levelet. Évek óta.
Valami eltévedt levél lesz.

Vagy valami körlevél, valami kampány. Bár eddig még sose jött tőle ilyesmi. Se.
Hagyományos csigapostán érkezett hagyományos borítékot most mennyivel lassabban tudnának izgatott ujjaim felbontani. Az elevél megy csak egy klikk. Esetleg kettő.

És ime:
Your message
To: Gyurcsány Ferenc
Cc:
Subject: .....
Sent: Fri, 3 Dec 2004 07:14:53 +0100
was deleted without being read on Mon, 19 Nov 2007 08:13:08 +0100


Á, igen, valami dereng, hogy akkor, 3 éve valami elevélben írtam neki (a címére) valamit. Talán. Az is lehet, hogy megtalálom a visszakapott vincseszterem valamelyikén. Nem árt a múlt és jelen fonalait össekapcsolni.
Azért valljuk be, az se épp hízelgő, hogy nem olvasta el. De hogy 3 évig nem tette mindezt, az azért mégiscsak jelent valamit.
:-)

Szólj hozzá!

Címkék: web humor gyurcsány ferenc

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr42257943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása