HTML

Bejegyzések


Levél ügyészségnek 20060926

2007.11.02. 21:18 :: e-Vita

Lefoglalási jegyzőkönyvet (nem tudom, mennyire nevezhető "leltárnak"), sem egyértelműen leltárnak látszó iratot hivatalosan soha nem kaptam. A.B. csak szivességből adta nekem ide a lefoglalási jegyzőkönyv másolatát, amit ő kapott.
A "határozat" - arra az iratra utalok, amit A.B. kapott a Gy-i Városi Ügyészségtől elektronikus levelek lefoglalásának elrendelése tárgyában (kelt: 2006.09.19.), mely iratot A.B. hozzájárulásával láttam és amelyben már az összes lefoglalt eszköz összemosásának jelei mutatkoztak, az irat azokat így említi: "a számítógép", "érintett számítástechnikai eszközök", "adathorozók", tehát nincs konkrétan megjelölve, hogy mikről van szó, ill. az iratban mindez az eszköz mint A.B. eszközei szerepelnek, és mintha csak egyetlen számítógépet foglaltak volna le, az én lefoglalt tulajdontárgyaimról szó nincs, mintha azok nem is léteznének. Ezt már akkor furcsának találtam, és ezt próbáltam volna tisztázni egy tájékoztatást kérő levél segítségével:

Szólj hozzá!

Címkék: szoftver jog bíróság bürokrácia pedofil anyanyelv igazság hatalom abszurd jogszerűség jogszerű kifosztásom jogtiszta

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr64216516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása