HTML

Bejegyzések


Rémálom

2007.02.25. 10:14 :: e-Vita

Rossz éjszakám volt. Éjszaki ismétlésben láttam-hallottam Morvai Krisztinát:  

komment

Címkék: civil kossuth tér morvai krisztina

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr340104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szevasz, hát bezony régen még érdemes volt Téged olvasni paránál - mára, sajnos, hozzáidomultál a közegéhez. nagyon sajnálom. ciao.
Hát, kedves szamárfül, én is rettentően sajnálom. Egyelőre vigasztalhatatlan vagyok, amiért csalódást okoztam. (Annak dacára, hogy nem tudom, miről beszélsz. Jó lett volna, ha pár kulcsszóval utaltál volna a csalódást kiváltó idomulásom mibenlétére. Már csak a hitelesség kedvéért is.)
De majdcsak kiheverem valahogy.
Az mindenképp segít a túlélésében, hogy hálisten vannak sokkal súlyosabb gondjaim is.

Sose tagadtam, hogy Parát kedvelem.
És hogy a balpart a tartózkodási helyem.
Ettől még a "mieinket" is kiosztom, ha rászolgálnak. Feltétel nélkül, ájultan, istenként, extatikus ködbe borult tekintettel, aggyal nem imádom egyiket se. Se Parát, se a baloldaliság hivatalos szó- és zászlóvivőit.

Tk. a csalódásod kapcsolódik ehhez a bejegyzésemhez (úgyis, mint "post"), vagy ez most egy általános végkövetkeztetésed?

De akárhogyis: kívánom, hogy mielőbb légy túl e lelki válságodon.
e-Vita!

Milyen "súlyosabb bajod" van Tenéked?
Az ember azt hinné, hogy a politikán kívül nem is létezel...
Timi: a magán(y)ügyi bajaim nem publikusak. Azért ha kicsit jobban figyelnél, látnád, hogy azért a politikán kívül is van, ami érdekel. A politikát illetően kényszerérdeklődő vagyok, de jó is lenne, ha nem kéne vele foglalkoznom.
szia. nem ezzel van a baj, pl. parát néha még is elviselem - a szeretet részemről túlzás lenne...azért kellő kegyeletet érzek iránta a egyes cuccaui ookáén.
hanem az a baj, hogy elnyel a mocsár... és észre sem veszed. döbbenetes dolgokban idomulsz hozzá a butító/ott médiához.
Az egyéb ügyekben sok sikert!
Szamárfül: igazán le vagyok nyűgözve az újabb, tényszerű konkrétumoktól, okfejtésedtől. "Elnyel a mocsár" - hát ez mostmár olyan világos, hogy szinte vakít.
E fényesség által megvilágosodva azt valószínűsítem, hogy a mocsárt kizárólag a balparton véled felfedezni, és csak és kizárólag a média azon (talán kisebb) szegmensét tekinted lebutítottnak/butának, amelyik nem a fideszféle egyvágányú mantrát sulykolja a nép tudatába.
Nos, hát ha a fidesz-vágányon kivül csak a mocsár van, akkor inkább vagyok mocsárlakó.
Egyébként nem értem, miért aggódsz miattam?
Inkább csak örülni kellene, hogy megtisztul az Igaz Magyar Emberek gyülekezete.

Hm. Újabb érdekes megközelítés: a magyar nép két részből áll: vannak a fidesz-hívők, és vannak a mocsárlakók. Ez jó. Teccik. Honosítom.
e-Vita!
Ki mondta, hogy kell???
A politikán kívül is van élet!
Timi: "A politikán kívül is van élet!" kérlek, áruld el: merrefelé keressem?
(Persze, ha gazdag lennék, akkor könnyebben megtalálnám az utat magamtól is, mint így, bérrabszolgaként...)
e-Vita!
Mit jelent, ha valaki "gazdag"?

"... és azóta jégből vagyok." Belül keresd, a szívedben!
Timi, pontosabb instrukciót kérek: mit keressek a szívemben?
(Nem érzem, hogy kéne ott bármit is keresni, ezért kérem a segítségedet.)
A gazdagságra visszatérek kicsit később.
e-Vita!

Az emberi érzésekre gondolok. Távol áll tőlem a bántás, de biztosan voltak benned, mielőtt a gép töltötte ki napjaid!
Ezekhez visszatérni. Persze a gép nem bánt. Ez jó. Örök, hű barát. Ez jó. De nem Élet!
Timi: te mondtad odaát Paránál, hogy "nézőpont kérdése". Hogy mi az Élet, erre ugyanazt tudom neked mondani: nézőpont kérdése. Mert nem mindenkinek az jelenti az Életet, hogy más(ok)hoz bilincseli magát. Van, akinek az az élet, ha minél szabadabb, függetlenebb, ha nem húzza le/vissza semmiféle személyes-érzelmi kötelék, ha minél kevésbé van kiszolgáltatva az érzelmi kapcsok instabilitásának.
Hm. És Timi, lécci áruld már el: miből gondolod, hogy nincsenek emberi érzéseim jelenleg? És hogy CSAK a gép tölti ki a napjaimat?
Távol áll tőlem a bántás, de érdekesnek találom, hogy Te, mint családos, többgyerekes (bár pénzkereső munkától mentes) nő, mintha többet lógnál a neten nálamnál, és mégis én vagyok szerinted gépre szűkülve.
e-Vita!

Én elég szabadnak érzem magam így is, családban élve. Sok egyéni és több családi programom van.
Érzelemmentességről: talán száraz, inkább így.
Végül a pénz és a net: van jövedelmem, ami szerintem talán magasabb is, mint a Tiéd. Jár-e munkával? Igen. Szellemi és fizikai munkával egyaránt.
Naponta átlagosan 1 órát (van olyan nap, amikor be sem kapcsolom) vagyok a neten. A gyerekek óvodába, iskolába járnak. Ez nem sok.
Timi: a szárazságot sem értem. Ha arra gondolsz, hogy én lennék száraz, akkor erre csak azt tudom mondani, hogy a net számomra nem az érzelmi élet színtere. Erre nekem van más közegem. Egyébként se ilyesmire való a net. Szvsz.
e-Vita!

Minősítés nélkül, teljesen tárgyilagosan állapítom meg a következőket:
Bármit csinálunk, úgy tűnik, és bárhogyan, egyszerűen érthetetlen számunkra a "másik oldalon" álló ember!

Ez azért szörnyű, mert lehet bennünk a legnagyobb jóindulat és ennek ellenére nem.
Így nehéz. Talán kísérletezni is felesleges...
1enjog: Hm. Akkor szomszédok vagyunk :-)
Vagy lakótársak? Hát igen: nem meghallgatni, nem beszélni a másikkal - ehhez OV és a fidesz mutatja a "jó" példát. Félelmetes.
És a Friderikuszban anak a 3 (volt) alkotmánybírónak a csőlátása sem semmi. Ha netán az alkotmánybírák mind ilyen egyvágányúak, akkor hiába az egész alkotmányosdi, demokráciásdi...

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása