HTML

Bejegyzések


Asszony és egyéb háziállatok

2007.01.16. 16:30 :: e-Vita

DunaTV, 2006.01.16. 06:00 Reggel: A helyes asszonytartás” – a provokatív céllal megjelent könyvről Bakos Zoltán szerző és a Magyar Nők Szövetségének alelnöke vitázik.  

9 komment

Címkék: dunatv gender társadalmi nem nő férfi bakos zoltán helyes asszonytartás

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr3328790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát, Jakupcsek is úgy ült le Lévai Anikóval a Mokkában, hogy nem olvasta a regényét, melyet írt, pedig a miniszterasszony odaküldte több héttel előtte.
Hát így nehéz beszélni róla - mondta, mire Jakupcsek, hogy pótolja.
Szerintem azóta is a majdelolvasom könyvek között van, mert az élet nem áll meg, az élet pörög.
Ki ér rá rajtam kívül, hogy olvasson?

Ui. A Mokkában volt egy sms, amit e-Vita néven írtak alá, és azt firtatta, hogy a szerkesztő adja le egészében, amit írt. Te voltál?
Timi, kösz a beírásodat. Az sms-író nem én voltam. Valaki bitorolja a nevemet :-(
Kár, hogy nem lehet levédetni :-(
Talán ha a valódi nevemen lennék mindenhol... bár abból is van pár db a tel.könyvben. Úgyhogy asszem, mindegy.
e-Vita!
Szívesen szólok hozzá a témáidhoz.

Tudod, nagyon megváltoztál az utóbbi időben, most jövök Para-Kovácstól...
Előnyödre. Az én véleményem szerint: igen.
Érzékenyebben érintenek a történések.
e-Vita!
Én már komolyan hiányollak, mert nem vagy sehol, és leho sincs sehol...
Para-Kovács blogjából bolondokháza lett.

Mi van Veled? Gyógyulsz már? Valami baj?
Timike, hát tudod, aki nem főállásban, hanem mellékállásban anya, annak a munka-otthon-család fojtó szorításában nehezebb saját magán-hobbijaira is annyit áldoznia, amennyit szeretne. Az önkarbantartásról nem is beszélve(még nem 100%-os az egészségem, úgyhogy a kúrálgatás is rabolja az időt). (Úgyhogy még az a nagy szerencsém, hogy feleség/élettárs igáját sem fő- sem mellékállásban nem vettem a nyakamba.)
Hát, a Misi ahol megjelenik, ott kő kövön nem marad, csak a Demszky orrba-szájba.
Nem jön rá, hogy ezzel többet árt neki, mint használ (bumeránghatás). Hm. Vagy lehet, hogy épp ez a célja?
e-Vita!
Már láttam, hogy visszatértél, és mosolyogsz is! Szóval javulsz.

Én nagyon örülök, hogy főállásban csinálhatom azt, amit Te mellékállásban, mert amikor mellékállásban csináltam, én akkor is főállásban...
Szóval nagyon-nagyon jó - ez így. Több dolog benne van, mint azt gondolnád, sokat segítem a férjemet is, igazából az, hogy ő vezetőként dolgozik, az sem jöhetne létre az én támogatásom nélkül. Amikor kell, utazik Németországba, Szlovákiába, és hát most tervben a negyedik gyermek. Nagy Terv. Ez az én életem.

Misi szerintem fanatikus. Korábban volt egy pártja, és valamelyik könyvében Para-Kovács is említi. Már-már taszító ez a hozzáállás számomra és ahogyan látom, mások számára is (www.bitadani.blogter.hu)
Timi, talán emléxel a 168-órás fórummal való futó viszonyomra. Én ott szembesültem a Misi "liberalizmusával", - hát döbbenetes volt, mit mondjak. És akkor talán mondtam is valami olyasmit, hogy ha ő liberális, akkor én meg a dalai láma vagyok. Vagy ilyesmi.
e-Vita!
Nem tudom, milyen pártja volt, vagy ha ennyire befolyásos, hát miért nem csatlakozik az SZDSZ-hez?
Más. Van egy meglátásom. Bita Dani újságíró és Rózsa Misi (www.rozsamisi.blogter.hu) blogja teljesen hasonló, "168 órás". Lehetséges, hogy ő is megbízásból (pénzért) csinálja?
A Daninak különben másutt volt blogja korábban, és nem akart ide átjönni...
Mit gondolsz?
Timi, nem tudom. A Bita Danit nem ismerem. Annyit látok, hogy nagyon fiatal.
Misinek egyébként szvsz ez már rögeszméje. Ha megfigyeled, ahova betér, mindegy, hogy miről folyik a társalgás, ő mindig a Demszkyt kezdi isteníteni. Mindig ugyanazokat, ugyanúgy elismétli újra és újra. Már tényleg nem tudok másra gondolni, minthogy éppen hogy megbuktatni akarja, mert ilyen bumerángeffektust kiváltani már csak előre megfontoltan lehet. És akár még fizethetik is érte. Én különben úgy tudom, hogy szdsz-es, vagy legalábbis volt.
És Timi: a "befolyásosság"-ról is csak azt tudom mondani, hogy aki minél nagyobb hanggal dicsexik vele, annál kevésbé van valóságtartalma. Mint a szex: aki tudja, csinálja, aki meg nem, az beszél/mesél róla.

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása