HTML

Bejegyzések


Captcha

2007.01.06. 20:21 :: e-Vita

Életemben most botlottam bele ebbe a szóféleségbe először. De legalábbis eddig nem akadt meg rajta a szemem. Se.

Hm. Nagyon érdekes. Ennek utána fogok nézni itt a neten, és az eredményt majd itt további kiegészítés formájában örökítem meg magamnak és az Esetleges Érdeklődő Vendégeimnek.

10 komment

Címkék: spam captcha anyanyelv

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr526697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Végülis valahogy nálam a "kapca" ugrik be elsőként...
Na akkor most elszabadítom a programokat...
Nem szellemes, de ilyenek jutottak az eszembe, mint betűazonosító, betűellenörző... Ha tudnám igazából, hogy hogy működik: abból indulnék ki(azaz mit is tesz tkp. hogy ne szabaduljanak el programok, lehet, hogy akkor játékosabb név is eszembe jutna.

Én magam a nickname magyarosításán gondolkoztam el, talán azt egyre gyakrabban használja az ember( ugye a becenév nem elég pontos, a felhasználónév talán a legpontosabb, de mintha elveszne a játékosság a szóból, és hosszú lenne, mindenesetre eddig ez tünt a legjobb megoldásnak...).
e-Vita!
Mi lenne ha ma megbütykölnéd a színeket? Legyenek színek! Ez olyan halovány, még mindig...

Témához: keresett szó nincs benne a legújabb Magyar Értelmező Kéziszótárban sem.
Sajnálom.

További jó munkát kívánok!
Szia E-vita!!!
szép a blog.
Kicsit tényleg sápadt.
Nézzed meg az enyémet, tegnap végeztem a téliesítésével:)
Köszönöm a látogatásokat és a hozzámszólásokat :-)
Ma egyébirányú magán(y)ügyekből kifolyólag nem tudtam netelni, most meg már késő van, és még egyéb dógaim is lennének.
A szinekről annyit, hogy én nem szeretem a szemberugós, vagyis a túl erős, erőszakos, rikító színeket. Persze lehetnek fogokozatok. Nekem tetszik ez az árnyalat, de majd még meglátom. Mivel nem a szín a legfontosabb egyelőre számomra, egyelőre ez marad. Ill. ahogy haladok a testreszabás rejtelmeiben, aszerint fog alakulni. A legfontosabb semmiképp sem a forma, hanem a mondanivalóim, úgyhogy majd valahogy párhuzamosan fogom nyomni a tartalom és forma vonulatokat.
Timike, ez a szó valszeg egy legújabbkori netes szaxó, úgyhogy az értelmező szótárban nem csodálom, hogy nincs benne. A neten valahol biztos lehet találni valamiféle infót róla. Ha lesz időm, majd megkeresem. Bár továbbra is megköszönöm a segítőkész vendégeimnek, ha esetleg megkönnyítenék a dolgom a captcha szót illetően.
Legelőször egyébként leginkább egy saját logóféleséget szeretnék itt fent a fejlécben, dehát az is munkaiugényes, de majdcsak meglesz az is.
e-Vita!
Mai nap folyamán volt olyan időszak, amikor nem tudtalak megjeleníteni.
Dolgoztál a blogon, vagy technikai hibák itt?
A Naptár tetszik, hogy van! Az imént vettem észre.
Hát igen, dolgoztam rajta, de ez nemtom, hogy akadályoztatja-e a látogatást? Majd esetleg megkérdem a blog.hu gazdáit, ha ráérek. Sőt most is valami mintha nem lenne rendben... Úgyhogy kicsit megyek barkácsolni bele.

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása