HTML

Bejegyzések


Kaktuszom, virágom

2008.06.04. 18:24 :: e-Vita

Érdeklődés esetére örömmel számolok be az én kedves kis vásárfia-kaktuszom történéseiről. A kaktuszkiállításról szóló beszámolómban (Kaktusz és virága) említettem, hogy egy kis kaktuszt fogadtam kegyeimbe. Nos, hát ime, hogyan is hálálja ő ezt meg nekem:

Reggel meglepődve látom: nyílni vágyik :-D

7 komment

Címkék: természet kaktusz derű

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr32503822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megközelítések:
1) Ilyen ez, körbe vagyunk véve kaktuszokkal, a gyönyörű virág csak álca, de böknek, mind a hétszentség.

2) Bezzeg rólam, a tüskéről, szó nincs. Pedig én is itt pompázok, kecsesen nyúlok a világnak, s parádés eleganciával szűkítem egyik oldalam, hogy védjem a virágot. Én, az őrző-védő bezzeg szóba sem jövök.
Igazságtalan vagy E-Vita, nagyon igazságtalan.

3) Ha én, a cserép nem fogadnám be a virágot, nem is élne! Anyja vagyok tehát az egész csodának. De erről kussolsz E-Vita, szűkkeblű némber!

4) És a gondos fazekas kezéről, aki íly gyönyörűvé varázsolta a cserepet, arról szó se? Vagy feltételezed, hogy aki a képekre néz, annak a fazekas remekbe szabott darabjáról maga a fazekas jut eszébe?

5) Én, a véráztatta föld, aki táplálom ezt az "idegen" növényt, aki szittya ősök talpát simogattam, akibe belehasított a csodaszarvas meg az ördög patája, akin böszkén lépdelt a fehér ló, akin az új Horthy lépdelőzik a hatalom felé, én volnék a lényeg! Te, kis liberális izé.
Köszönöm, EL LOBO, e tömény gondolatfolyamot.
Egyelőre se köpni se nyelni nem tudok :-)
Emésztek. De azt hiszem, én is meg tudok közelíteni 5 pontot :-) Más irányokból :-)
Hamarosan...
Várom :-)
P.S.
Még annyit: hiányzik a blogod a Blogotékából!
joljarok.hu/blogoteka
Kedves EL LOBO, egy újabb kaktusztudósítás ürügyén közelítettem meg a fenti 5 pontodat. Itt elmerülhetsz benne: e-vita.blog.hu/2008/06/09/toviseim

Ezt a Blogotékát tanulmányozom, hogy miért is jó nekem. Vagy neked?
:-)
Végülis ártani biztos nem fog :-)
Kedves e-Vita!
Mindjárt hozzászólok az öt pontos, de egyébként is pontos új kaktuszos bejegyzésedhez, de előtte őszinte kérdésre őszinte válasz.
Kinek jó a Blogotéka? Az üzemeltetőnek (nekem) vagy a felhasználónak (neked)?
Egy "üzlet" akkor jó, ha mindkét fél gazdagabban jön ki belőle, mint ahogy bement.
Az üzemeltető haszna (ha már pénzt ad ki a tárhelyre, szerzett három felsőfokú oklevelet, hogy pallérozott elméjéből ez az ötlet is kijöhessen, ha már fizeti a domaint és nem fizeti ki a saját munkaerejét), szóval az ő "haszna" a kattintásszám növekedése, a portál erejének növekedése, előre osonása a keresőkben, amely végső soron reklámerőt gerjeszt.

A Blogotéka szolgáltatás igénybe vevője is nyer, egy perc alatt felteszi a blogját, amely időnként megjelenik a Jóljárok.hu címlapján is sokszámú látogatónak kínálva a blogot, s benn a Blogotéka ABC rendjéből is kipöccintik és olvassák a népek, ha tetszik nekik az a szöveg, ahogy ott bemutatod.
Ráadásul a kívánt kulcskifejezésedre ül a linked, növelve blogod linkerejét. Rövidebben: látogatottabb lesz a blogod - és ezt a bloggerek szeretik. (Ilyenek vagyunk, na!)
Nekem meg az is jó, teszem hozzá, hogy JÓ BLOGOKKAL legyen tele - és abból, hogy már hosszú ide járok, sokkal régebben, minthogy Blogotéka van, kiolvashatod: ezt itt nagyon jó blognak tartom.
Köszönöm a kimerítő tájékoztatást, kedves EL LOBO :-)
Tk. ilyesmire gondoltam magam is, de jobb az, ha megerősítettél hitemben :-)
A "mindjárt"-ra pedig várok türelemmel :-)

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása