HTML

Bejegyzések


Eltűnt idő nyomában

2007.08.21. 08:41 :: e-Vita

Most, hogy kénytelen vagyok egészségügyi dolgokkal foglalkozni, az OEP oldaláról indulva  felfedeztem a Dr.Info - Lakossági egészségügyi információs portál webhelyet. Első ránézésre egész tisztesnek tűnik. Persze kérdés, hogy mit találok, ha kicsit megkaparom a felszínt... Jó lenne, ha jó lenne...

5 komment

Címkék: web humor idő derű

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr54144827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nos, bizonyára sokak által ismert tény, hogy eleink babráltak a naptárral. Így azután, amint derék szerzőnk, bizonyos Illig úr kifejté, nem illig ezt úgy cselekedni, hogy tizenhárom nap helyett csak tizet korrigálunk, mert akkor később elvész háromszáz év.(?) (www.historia.hu/archivum/2003/0302orosz.htm Azt, meg valahogy be kell hozni...(hihihi...)
Kéremszépem ez nekem túl elméleti. Ha a konkrét gyarkolat talaján maradva mondanád meg, hogy mégis pontosan mikor is esedékes ez a "köztes időszak"? Nincs nekem időm ezt az Illiget most értelmezni... esetleg ha meglesz ez az elveszett idő, majd akkor talán...
Mondtam volna, hogy ne törd rajta a bokád...de már késő...(de tényleg, nem élsz Te túl nagy lábon, nekem még sose sikerült egy húzódásnál többet, penig fociztam is nem keveset...) s, be vagy gipszelve?

szóval visszatérve a prousti (nem prosti...)szalagcímre, ne törd a fejed a megoldáson, én is föladtam ott, hogy háromszáz év az üszkve 109500 nap - évi (így becézlek, látod?!..)szóval évi 3 nap difivel az jó sokára lesz háromszáz év...vagy harminchatezerötszáz év alatt?..s hol volt(holnemvolt)akkor még az időszámítás, szóval úgy baromság az egész, ahogy van...
Amúgy meg miért ne lehetne egy nap több mint 24 óra, az egész csak közmegegyezés (csuda, hogy a Fidesz nem tiltakozott?!)és lehet, hogy erről "hamarosan" a többieket is(hvg.hu/Tudomany/20070817_galaktikus_por_eletjelenseg_max_planck.aspx meg kéne kérdezni...
Oh, igen, gipszcsizmám van, szép kék. Momentán csak ez a szín volt, én a zöldet választottam volna inkább. És tapasztalataim a legújabbkori egészségügyi ellátásról, vizitdíj inkluzíve. Erről blogírást tervezek, úgyhogy ott lesz részletezve.

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása