HTML

Bejegyzések


Szeretnek és védnek

2008.01.18. 01:10 :: e-Vita

Avagy: megint gárda* a gáton.

komment

Címkék: politika jog rendőr félelem demokrácia béke szeretet magyar gárda tendencia

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr50301591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nézd, látnám én valaha azt, hogy egy baloldali szervezet demonstrál akkor, mikor egy pár cigány agyonver valakit... Én esküszöm nagyon örülnék. Mert, ha egy cigány megcsúszik az utcán, akkor már rohannak fasisztát keresni....
Mit is akartál mondani?
Már az eredeti szerzőtől kérdezem aki ki is?
Védjen meg téged egy csapat balos érzelmű, békés Ózd-környéki roma!
a Magyar Gárda csak tünet. Nem a betegség. A betegség a gátlástalanul harácsoló, tolvaj, tehetlen elit, a nyomor, a cigánybűnözés elszabadulása. Épp ideje, hogy valaki fellépjen a rend, a nyugalom érdekében. Ha a hatóságok erre nem hajlandók, akkor hát jobb híján a Gárda. A gátlástalan primitív elállatiasodott bűnözők (elsősorban cigánybűnözők)a hatóságoktól sajnos (jogosan)nem tartanak. Az ilyen emberek csak az erőt (erőszakot) tisztelik. Szép (és üres) dumákkal ezeknél semmire sem mész.
Mert ha összeversz 200+ cigányt az segít?
Joaquin 2008.01.18. 09:07:58
Az segít, ha látják, hogy társadalmilag mindenki elítéli amit csinálnak. És igen, az is segít, ha megfelelő keménységgel lépnek fel ellenük. Természetesen ez nem feltétlenül összeverést jelent, hanem lecsukni, visszaésőt jó hosszú időre bezárni stb.
Az viszint árt, ha azt látjaák, hogy bármit megtehetnek, mert elég bedobniuk azt a szót, hogy rasszista és a liberálisok rögtön ugranak megvédeni, történetesen akkor is, ha kiírtott egy családot. Ezt lehet látni a kis leprakölök körüli vitából. Az összes libsitől azt kellett hallani, hogy szegény kissrác, milyen rossz körülmények stb. Egy fika darab hozzászólást nem láttam az un. liberálisoktól, hogy szegény srác akit combonszúrtak. Mert ő ugye nem tagja semmilyen kissebségnek.
Teljesen egyértelmű, hogy a szélsőséges szervezetek előretörnek a közeljövőben. Az állam képtelen hatékony válaszokat adni az egyre romló közállapotokra. Például: Miért nem lehet kimondani, hogy Mo-n cigánybűnözés van? A statisztikák önmagukért beszélnek.
"A tolerancia ott ér véget, ahol önmagunk megsemmisítése elkezdődik..."
vonulgatnak az SA-s legények
Sieg 2008.01.18. 09:13:23
Teljesen igaz. És attól, hogy egy hírben nem mondják ki, hogy mondjuk két 50 fős cigánycsalád egymásnak esett a faluban, mindenki tudja, hogy azok voltak. És attól ,hogy nem mondjuk ki, hogy van ilyen, hogy cigánybűnözés, többet ártunk és nagyobb rasszizmust keltünk, mintha őszintén beszélnénk róla
látom nyekk, világképed rém egyszerü:
vagytok ti a jók, és vannak a többike - akikre legérdekesebb szitkokat szórod, no ők a rosszak
és igazad van, ez tünet
mármint nálad
javaslom egy pszichológus felkeresését
Mike12 2008.01.18. 09:15:46
Igen, érdemi hozzászólás? Reagálás valamire?
Vagy ez mélyenszántó gondolat az összes szellemi terméked?
Muad'Dib 2008.01.18. 09:12:38

Elítélem őket. Nem vagyok önálltató, én is látom olykor miket művelnek. Egyszerűen azt gondolom, hogy az erőszak és az üres felvonulások nem segítenek. Egyébként én sem értem miért nem lehet kimondani, hogy "cigánybűnözés". Lehet mert akkor 500+ szélsőjobbos ugrana megvédeni "szegény" magyarokat? Nem tudom.
a minap volt pont erről szó, ha kitaszítasz embereket a társadalomból, és kirekeszted őket, miért csodálkozol azon, hogy úgy is viselkednek

miért nem dolgoznak? mert mondjuk nem kapnak munkát? vagy mert mindenki egyből úgy néz rájuk, mint utolsó bűnözőkre

persze vannak iqhuszár emberek, akik mindig a rendről szónokolnak, legyen rend! csak ne kelljen gondolkodni, meg problémáknál az okokat keresni, legyen rend! erőszakkal, bezzeg drága Kádár elvtárs alatt kuss volt, akkor rend volt
ezk a mi jobbos komcsiaink
Muad'Dib - nem érzed úgy hogy az általad képviseltek nem passzolnak a nickedhez?
Magyarországon nem ismerik el hogy cigánybűnözés van.

Olaszországban ami nálunk némileg fejlettebb ország egyszerűen nyilvánosságra hozták a bűnügyi adatokat. Az Olaszországban elkövetett gyilkosságok/nemi erőszak/lopás bűncselekmények 75%-át románok követték el.

hvg.hu/vilag/20071102_olaszorszag_romania_roma.aspx

A másik amit az SZDSZ tett a cigányokkal az elmúlt években. A segélyezési rendszerünkkel sikeresen elszigetelték őket a munkaerőpiactól, a bűnözőbarát jogrendszerünkkel sem a jó irányba terelték őket, oktatási vonalon pedig nem értek el semmit.

Vicces lesz nézni amikor 8-10 év múlva szlovákiában megszűnik a cigánykérdés, mert az ottaniak igen egyszerű megoldást választottak.
-csökkentették a segélyeket
-levertek egy romalázadást
-választhatsz hogy éhendöglesz vagy dolgozol vagy emigrálsz (a romák nagy része kanadába, angliába vándorol ki)
-fejlesztették a roma oktatást

Ezzel a három egyszerű lépéssel többet fognak elérni mint a magyarok 30
év alatt. Nálunk nem fog történni semmi változás hanem folyamatosan nőni fog a rasszizmus, mivel az állam szerint nem kell foglalkozni a cigánykérdéssel. Kérdés hogy mikor, de előbb utóbb robbanni fog az ügy.
Stabil demokrácia ? Itt ? Amikor a miniszterelnök öszödön a saját tettestársait is be kellett avassa az ország valós gazdasági helyzetébe a 4 éves országlásuk után ? Mi alapján választottak akkor a "demokratikus" választásokon a polgárok ha még az ex-komcsi vezérek sem voltak beavatva hogy mi is a valódi helyzet ? És hogy lehet hogy egy ilyen után (és sok más hasonló után) még mindig a helyén van a kúrmány ? Ne vicceljünk elvtársak! Ez itt nagyon stabil, de minden csak nem demokrácia. A kleptokrácia sokkal helyesebb kifejezés.
Muad'Dib 2008.01.18. 09:18:09

reagáltam az írásra kedves Choosen One :)))
Joaquin 2008.01.18. 09:20:01
Nézd, mindenki tudja, hogy a rasszizmus alapvetően abból fakad, ha úgy érzi a többség, hogy előnyt élvez valamilyen kissebég vele szemben. Ez alol a legjobban a talajt azzal lehet kihúzni ,ha beszélünk róla, és igenis keményen fellépünk akár egy kisebbség ellen is, ha deviáns társadalmi magatartást mutat. Ugyanis a demokrácia lényege, hogy a kisebbség alkalmazkodik a többség által elvárt normákhoz...
Azon gondolkodj el, hogy vajon miért nem ez történik? Talán azért ,mert a politikai elitnek óriási nyereség, ha a bal, jobb oldal itt nyilas-kommunistázza egymást, mert addig sem rájuk figyelnek, amíg egymással vannak elfoglalva?
kedves Tamás, nem kéne szemrebbenés nélkül hazudoznod
nem az szdzs szeparálta el őket, hanem a munkáltatók
nem az szdsz mondta, hgy ne vegyél fel cigányt
és azt is be kell látni, hogy a cigányság az egyik legnagyobb vesztese a rendszerváltásnak

olyanok vagytok esküszöm, mint az agyatlan amcsik, akiket annyira szerettek fikázni, de tök ugyanolyan klisékben gondolkodtok, elkeserítő

Vérszegény Éjszakai Dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2008.01.18. 09:28:36

Nyekknek abban igaza van, nem a Magyar Gárda a betegség, hanem az csak a tünet. Ami meg a bűnöző részt illeti, a gátlástalanság nem attól függ, hogy cigány-e valaki. Ugyanúgy, ahogy a bűnözési hajlandóság sem etnikumfüggő.
(egyébként érdekelne, hogy azok, akik itt cigánybűnözésről elmélkednek, vajon mit szólnának ahhoz, amikor egy szlovák szélsőséges szervezet magyarbűnözésről beszél...)
Mike12 2008.01.18. 09:22:40
Nézd, senki nem mondja azt, hogy nem kéne felzárkóztatni őket. De.. Nekem vannak cigány ismerőseim. Érdekes eddig mindig kaptak munkát. Persze, ehhez az kell, hogy akarjon is dolgozni... Olvasd el amiket írok, láthatod, hogy én nem a szélsőséget védem, csak azt mondom, hogy a felzárkóztatás egy dolog, a következmények nélküli bűnözés egy másik.
Szerinted azzal a munka felé tereled őket, ha azt látják, hogy bűnözésből is simán megélnek, mert komolyabb következmények nélkül megtehetik?
én inkább úgy látom, a tégy valamit, aztn fogd rá a másikra megy
pl. pont a jobboldalt érzem ma kommunistának
Vérszegény Éjszakai Dúvad · hangorienidiocc.blog.hu 2008.01.18. 09:28:36
Persze, hogy nem attól függ. De egy etnikumon belül lehetnek olyan szocializációs állapotok amik elősegítik a bűnözővé válást. És ezen megfelelő szociális programokkal és igenis megfelelő szigorral lehet változtatni.
"Olaszországban elkövetett gyilkosságok/nemi erőszak/lopás bűncselekmények 75%-át románok követték el."

De nekik ez volt az útlevelükbe írva. Lehet, hogy cigányok, és magyarok is voltak köztük nem?
Muad'Dib 2008.01.18. 09:28:42

egyetértek, de azt is vedd figyelembem, hány céget büntettek meg tavaly is azért, mert ha cigányhangzású vezetéknévvel jelenkezett egy állásra, egyből betöltött lett, meg tárgytalan
Romano 2008.01.18. 08:47:30
"Védjen meg téged egy csapat balos érzelmű, békés Ózd-környéki roma! "


Tíz pontos hsz volt!!! Tökéletesen egyetértek veled!
Inkább a Gárda, azok legalább nem akarnak rosszat nekem, az országnak.
Mike12 2008.01.18. 09:30:00
Látod erről beszélek. Itt is megint megy a bal-jobb vita, miközben szvsz (remélem) abban pl. egyetértünk ,hogy ha valaki megkésel/agyonver valakit akkor valami nagyon nem stimmel az illetővel akár cigány akár nem. És, ha valmilyen csoporton (és mind1, hogy cigány, egy háztömbben élő, kékszemű, stb.) jóval több az ilyen bűncselekmény akkor valmi- valahol nem jó és változtatni kell, nem lesöpörni a problémát..
"mert komolyabb következmények nélkül megtehetik? "

hehehe, ma pont egy ilyen országban élünk
a cigányokat szidjuk, mert ellopnak egy kiló kumplit, esetleg a mobilunkat, bezzeg a közpénzből milliárdokat lenyúlókat nem övezi ekkora gyűlölet

ez egy következmények nélküli ország, minden tekintetben, mi ebben az újdonság? :)
putyin - most még talán nem, de ha majd kicsit mást gondolsz a Gárdáról, mint amit ők szeretnének ha gondolnál, majd a sitten ülve elmélkedj ezen
Mike12 2008.01.18. 09:35:02
Mondjuk én azt is leültetném élete végéig aki milliárdokat lop el. De ezeken a dolgokon csak együtt lehetne változtatni. Pont ezért van itt összeugrasztva ennyire a bal meg jobb oldal, mert addig jó nekik amíg bármit megtehet bárki, mert a saját oldala úgyis megvédi...
Én pl. nem szégyellem, hogy nemzeti radikálisnak (nem, nem fasiszta...) tartom magam, de rengeteg baloldali ismerősöm van és még nem nyírtuk ki egymást... Tehát nem lenne alap ez a nagy ellenségeskedés..
A történelem folyamán bebizonyosodott, hogy mindig okos és szép dolog volt valami alapján (bőrszín, vallás stb) megkülönböztetni embereket. Legutóbb tőlünk pár kilóméterre Jugoszláviában volt népírtás nem sokkal ezelőtt. Elegáns szép megoldás. Arról nem is beszélve, hogy nyílván azért kell a romákkal foglalkozni, mert a magyarok már nem követnek el bűncselekményt. Nem lopnak. A politikusok sem. Eddig kb százszor nagyobb kárt okoztak mint a romák, de gárda az kell. Meg cigánybűnözés, meg svábbűnözés. Tényleg elhiszi valaki, hogy miattuk tartunk itt ahol tartunk? Nézzen már mindenki magába, és ott kezdje el szebbé-jobbá tenni a világot.
A vezető politikusaink nem tudnak felelősségteljes államférfiként gondolkodni. Mindig csak max. 4 évre terveznek, bár inkább egyre, de már húsz év távlatait nem akarják átlátni. A baloldal erre alapból képtelen, a jobboldal képes lenne rá, csak sajnos ők meg hajlamosak túlságosan radikálissá válni. Sok ember emiatt elutasítja őket.
Muad'Dib 2008.01.18. 09:39:59

én magam nem vagyok baloldali, persze a jobbosoknak kommunista :))
jó mondják Orbánékat nem igazán kedvelem :))
szerintem az egy marketing párt

a jobbosok közül meg azokat ostorozom, akik agyatlanok, na jó meg mindenki mást válogatás nélkül, de ha értelmesen szólnak hozzám, tudok értelmes is lenni

ugyanakkor elkeserít mennyire egyszerü itt sokak leleke, holott! nem az agyatlanok neteznek ma Mo-n
Muad'Dib 2008.01.18. 09:39:59

szerintem meg nem vagy nemzeti radikális, mert azokkal, egy fél mondatot nem lehet beszélni :)
Egy 12 éves gyerek megszúrt a blahán egy 15 évest az mp3 lejátszójáért.
Egy 17-18 éves gyereket annyira megvertek, hogy koponyatörése lett.
Szegeden csoportos garázdaágért állítottak elő tizenvalamennyi 13-14 éves gyereket mert megvertek egy 14 évest mivel az nem énekelt.
Tegnapelőtt a nyugatinál tűz volt kábellopás miatt

Többet nem írok, mert felesleges, pedig lenne mit...,

Jó lenne leakadni erről a "magyargárdaegyfőnácifasisztahungaristagestapónyilasgyülekezet" témáról...
Nem érdekel a gárda, de igenis jó dolog az, ha a fenti példákban említett emberek látják, hogy nem biztos hogy mindent megtehetnek, mert lehet hogy lesz következménye....
csak ugye, az, hogy ellopnak pár milliárdnyi közpénzt nem olyan kézzelfogható dolog, mintha tőled az utcán elvesznek 1000 forintot
"A gátlástalan primitív elállatiasodott bűnözők (elsősorban cigánybűnözők)a hatóságoktól sajnos (jogosan)nem tartanak."

A gátlástalan primitív elállatiasodott magyarkodó kriptonyilasok (elsősorban tudatlan és megtévesztett fiatalok)a hatóságoktól sajnos (jogosan)nem tartanak.
Petike,
Kell egy normális rendőrség. Ennyi.
Mike12 2008.01.18. 09:46:32
Látod most nincs igazad... Én rengeteg példát tudok, akivel lehet értelmesen vitatkozni.. Látod te is előítéletekkel rendelkezel :)
Na most már télleg melózni kell, úgyhogy nem segítek tovább nektek..:)
gondolom a cigányok lopnak rézkábelt munkagépekkel, vagy szednek fel egész vágány szakaszokat

itt nálunk Budán, a budiaik egymást késelik, mert kevés a cigányunk
Muad'Dib 2008.01.18. 09:51:09

inkább csak rossz tapasztalatokkal :))
Szerintem nem mentség semmilyen bünözésre hogy mások még többet lopnak, a miliárdokat lopókat is le kell csukni. De van egy nagy tévedés: azt hiszik hogy a cigányokat azért utálják sokan mert cigányok. Nem ezért. Nem is azért mert a börük szine más. Azért utálják amiket csinálnak és ahogy csinálják. Nem egy kiló krumplit lopnak hanem szobrokat és erdöket, nem ennivalót lopnak éhhségükben hanem értéktárgyakat amiket eladnak és a pénzt elköltik játékgépre cigire piára. És ez még hagyján lenne, de csapatban erőszakosan félelmetesen csinálják, a lopásból gyakran lesz rablás, gyilkosság mert ha észreveszik őket nekitámadnak asszonynak gyereknek öregnek, brutálisan agyonvernek embereket utcán, autó balesetnél. EZEK MIATT félnek tőlük a többiek és ezért utálják őket. Nem a börszinükért vagy a cigányságukért.
Tegnap mutatták a tévében hogy valahol vidéken néger pap van a templomban és az ovodában néger ovó bácsik. Mindenkinek szimpatikusak szerintem. Ha faj gyülölet lenne akkor öket is utálnák. A cigányoktól félnek az emberek elsö sorban. Munkát pedig azért nem kapnak mert tisztelet a kivételnek nem értenek semmihez tanulatlanok iskolázatlanok és még ezen kivül lopnak eröszakoskodnak. Sehol a világon nem kell az ilyen munka erö és nem azért mert cigány mert ha fehér lenne kék szemü és igy viselkedne akkor se vennék fel.
Mike12!

A cigányokat azért szidják, mert MIUTÁN ellopják az ÖSSZES krumplidat, búcsúzóul még össze is vernek. Vagy megkéselnek. Ha bármelyikre csúnyán nézel, akkor környéktől függően megkéselnek/sipítoznak hogy rasszista vagy.

Arról hogy nem adnak munkát: aki akar dolgozni, az tud találni munkát. Ez a múltban is így volt, a jövőben is így lesz. A megbüntetett cégek pedig csupán alkalmazták a nemzetközileg is bevált Predictive Maintenance elveit, ami nagyjából arról szól hogy a múltban bekövetkezett eseményekből extrapolálják a jövőbeli várható eseményeket. Ha várható hogy egy gázturbina meghibásodik, leveszik a röpcsiről mert mások élete múlhat rajta. Ha várható hogy egy munkaerő lopni/csalni/nemdolgozni fog, akkor kirúgják/nem veszik fel, mert szintén mások élete múlhat rajta.
Jozsika

nem is mentség, mégis jobban gyűlölöd a cigányokat, pedig azok max a tyűklopás szintjét érik el
ma Mo-n semminek sincs követketménye, ergo a cigányok is sok mindent megtehetnek, de nagyon kicsi halak ők, kézzelfoghatóak, de kicsik
jó a politikus nem szúr le az utcán, max nem kezelnek a kórházban, mert a fél orvosi kar lenyúlta a zsét, no meg tartja a markát, szal ha nincs pénzed megdöglesz
csak hogy ez nem közvetlen élmény

White Power 2008.01.18. 09:57:37

A magyar népet olyan szinten sikerült elbutítani az ilyen Tota W, Bolgár, Csintalan féle újságíróknak, hogy félelmetes. Sajnos nem veszik észre, hogy az ország igen nagy pácban van. A politikusaink egytől-egyig korruptak, az utcát pedig átadták a cigányoknak. Hogy miért is? Ugye itt van ez a törpepárt, amelyik nyilvánvalóan nem a magyar érdekeket szolgálja. Feláll a szőr a hátán, ha valamilyen nemzeti érzelmű dolgot lát, tapasztal valakinél. Egyből rasszizmust kiállt, ha valaki nem az ő szájízük szerint viselkedik. Megtörik a népet és ezzel elveszik az országot. Te csak dolgozz, menj haza, neveld a kölykeid, hogy majd legyen kivel magamra szavaztatni, lesd az agymosó műsorainkat, amit leadunk nektek a tv-ben és kussolj, ha valami nem tetszik, mert betörjük a fejed. A politikát átvették az izraeliek, az utcát átadták a cigányoknak! Magyarországon...

Talán nem véletlen Peresz kb. 3 hónappal ezelőtti kijelentése, hogy megveszik az egész országot. Jelzem, ma már ott tartunk, hogy a 10 legnagyobb ingatlan monopoly az izraeliek kezében van.

Nézzük mi van az utcán, a hétköznapi életben...
Magyar embereket ver agyon egy 9-10%-os kisebbség. Az erőszakos bűncselekmények kb. 60-70%-át ez a kisebbség követi el. Mit tesz a politikai elit? Mélyen hallgat ezekről a dolgokról, nem tudjuk meg, hogy kik az elkövetők, csak sejtjük, de sajnos bizonyos hírek hallattán biztosak lehetünk benne. A politika még mindig hallgat...De miért ne tenné? A szociális rendszerünkkel sikerült annyira ellehetetleníteni az országot, hogy ha egy szorosabb választás van simán elég, ha a cigányokat maguk mellé állítja különböző segélyek ígéretével bármelyik oldal és övék a hatalom.

Érdekes módon a sokak által háborús bűnösnek és a mai napig náci Németországnak sikerült azt elérni, hogy a kezelhetetlen bevándorló gyerekeket nevelőtáborba rakják. Onnan, aztán nincs szökés. Sikerült elérni, hogy korlátozzák az orosz zsidók bevándorlását!
Megvan? Abban az országban, ahol a mai napig figyelni kell minden kis rezdülésre, mert rásütik a bélyeget, hogy rasszista.
Itt ehhez képest gyerekcipőben jár az idegengyűlölet. Mégis állandó szélsőjobbos, meg rasszista veszélyről hallunk.

Talán, nem véletlenül...

Próbálja valaki elvenni az angoloktól a 3 oroszlános címert, a franciáktól a gall kakast, a németektől a birodalmi sast...Lenne nagy csetepaté az egészből. Itt meg Árpádsávost tiltanak, nyomják el a nemzeti öntudatot.

Azok, akik ezt nem veszik észre, súlyos erkölcsi szakadékba fognak zuhanni és majd csak akkor tudnak kimászni belőle, ha jól pofánveri őt, vagy valamelyik családtagját egy cigány. A másik megoldás a számukra, hogy a mindig, minden helyzetben kedvesen mosolygó politikusaink lezüllesztik olyan szintre, hogy kenyérre nem lesz pénze...

bazalt 2008.01.18. 09:54:52

javasolom a vegyülést

csodákra képes
Hát kedves Petike82, ez így rendben is van, de akkor talán a Rendőrség rendbetételéért kéne tenni valamit, nem pedig egy kriptonáci párthadsereget létrehozni, nem?
Van már Mo.-n erre hivatott erőszakszervezet, úgy hívják őket, Rendőrség. Őket kéne valahogy rászorítani arra, hogy a törvényeket betartva a lehető legkeményebben lépjenek fel a bűncselekmények ellen, függetlenül az elkövetők nemzetiségétől, nem?
A gárda csak cigánybűnözésről beszél, holott Mo.-n a probléma az, hogy általában a bűnözéstől nem nagyon tart vissza semmi (pl. valószínűsíthetően nem roma elkövetők voltak, akik szamurájkarddal fenyegetőzve zsaroltak valakit, pedig az legalább olyan súlyos bűncselekmény, mint a színesfémlopás).

konzerv libsi 2008.01.18. 10:01:40

kár.
nagyon kár, hogy amikor tényleg szükség lenne valamire, valakikre, akik a rendőrség helyett megpróbálják megvédeni a normális embert (étrsd: nem bűnöző nem csalólopó, tehát sikertelen B-állampolgárt), akkor jön egy szervezet, és elbassza azzal, nyilasnak öltözik, és hülyét csinál magából.

pedig szükség lenne rájuk.
nekem szükségem lenne valamire, amitől jobban biztonságban tudom a családom, hamár természetes, hogy a rendőrséget akkor sem hívom, ha ott a betörő a küszöbömön.

nagyon kár, hogy amikor ennek az országnak ennyire impotens, korrupt, mutyizós, tehetségtelen balfasz kormánya van, és rohadtul szükség lenne egy értelmes, az embereket higgadtan megszólító, világos alternatívát kínáló ELLENZÉKRE, akkor itt van egy ugyanolyan hazug, ugyanolyan impotens, mutyizós, nagyképű, ostoba mszp-2 (fidesz).

nincs alternatíva.
nincs rendőrség, és amikor lenne helyette valami, ami tényleg véd, akkor van ez a nyilas faszság, és kész, a kör bezárult, ismét nincs alternatíva.

az az alternatíva, hogy megvédem magam, ahogy tudom, és ugyanúgy kerülöm a rendőröket, mint az új magyar elitet, azaz a cigánybűnözőket és a velük mutyizó magyar "értelmiséget".

addig is meghúzom magam, amíg sikerül végre elköltöznöm innen családostul. idén.
bazalt, hány éves vagy?

"aki akar dolgozni, talál munkát" voltál te már munkanélküli?

csakhogy egy vezetéknévből hogy döntöd el, hogy az illető lopni fog? sehogy

vagy ha cigány vagy akkor bünöző is
gondolj bele, ezt hallgatod egész életedben, mindeki úgy néz rád, hogy biztos ki akarod rabolni, munkát nem kapsz, mert ugye a cigány lop
éld egy kicsit bele magad
Juj, nekem is feláll a szőr a hátamon. Azt még nem tudom miért, dehát Magyar Gárda, meg ilyenek. Tiszta félelmetes.
White Power elbutításról szónokol, közben mantrázza atyái üzenetetét, White Power, te aztán nem vagy elbutitva, de tényleg
magnóember
pl. Muad'Dib olyan nemzeti radikálios aki értelmes, ő kapott iq-t is a dipléoma mellé, White Power meg egyszerüen ostoba, rajt már nem segít semmiféle diploma

látod Muad'Dib erről beszéltem
Kedves White Power, mondj a magyar politikában izraelieket. Én egyről tudok, ő fideszes önkormányzati képviselő.

Az ingatlan monopoly az meg mi?
Mike12
nem értetted meg: tyuk lopásért nem szolna senki szerintem. Itt az erőszakos rablások, a félelmet keltö sorozatos büncselekményekröl van szó. Egész falvak vannak ahova életveszélyes bemenni, nem azért mert ellopják a tyukodat, hanem mert ÖSSZVERNEK vagy MEGÖLNEK. Fel tudod fogni a különbséget?
És nem EGY tyuklopás sem amit annyira szeretsz emlegetni: egy falusi kis nyugdijas öregembernek ha elviszik az értékeit az neked pár tizezer forint, de ő lehet, hogy ettől éhenhal. Nekik is fogod a pártjukat mint a bünözőknek (akikre rohadjon rá a müanyag lakat akármilyen szinüek is)?
Jösz a miliárdos közpénz lenyulásokkal. A kisembert nem ez érdekli, hanem hogy éjjel bemennek a házába, elvágják a nyakát vagy akkorát vágnak oda neki hogy abba belehal, például egy 80-90 éves öreg ember. Vagy hogy esetleg vonat baleset történik mert a bünözök (akikre rohadjon rá a müanyag lakat, akármilyen szinüek) ellopták a rézdrótot a biztositó berendezésekböl.
Ez régen nem tyuklopás szóval ne beszéljél mellé.
Ez bünözés. Lehet fehér fekete lila zöld mindegy.
Nem gárda kell a megoldásához mert a gárda egy hüjeség a pincér egyenruhában masirozgatás fasiszta felhangokkal.
Vannak törvényeink be kell tartatni, rendörség kellene és bevarni a bünözőket 100 évre. Nem pedig hogy a multkor nekitámadt Ózdon a bünözö az autósnak és ahejett hogy önbiráskodás és emberölés kisérlete miatt kapna büntetést, garázdaság miatt inditottak eljárást. Ez nevetséges. Nem kell diszkrimináció se negativ se pozitiv.
White Power,
Így van. Írtsunk ki mindenkit, nosztalgiázzunk kicsit a munkatáborok és gázkamrák emlékének. Mert ugye olyan, hogy rendes cigány és rendes zsidó nincs. Mindet meg kell ölni, akkor nekünk sokkal jobb lesz. Ahogy eltűnt az uccsó zsidó, és az uccsó cigány, Magyarországon kánaán lesz.
Utána kiket fogunk deportálni?
Barna szeműek kezdjetek el félni...:)

White Power 2008.01.18. 10:10:16

Mike12!

Tudod miért választottam direkt ezt a nevet?

Hogy bele tudj kötni...

Mivel nem vagyok semmiféle szervezet tagja, nem papolom senkinek a mantráját, hanem megpróbálom a saját értékrendem szerint látni a kialakult helyzetet, ezért kérlek próbálj meg normális vitát lefolytatni. Tényekkel. Esetleg állításokat is elfogadok. Viszont a személyeskedést inkább hagyd, mert saját magad égeted vele.

Szóval, hajrá...Cáfold meg a gondolataim. Világosítsd meg elhülyített elmémet...
White Power olvastad a Dune ciklust?
White Power, rajtad már nem lehet segíteni

olvass vissza, van akivel lehet beszélgetni
jaj lemaradt a smiley

tehát ... nem lehet segíteni :)

White Power 2008.01.18. 10:17:51

Látod Lui,

Te is olyan vagy, mint a drága politikusaink. Rögtön rasszizmusért kiálltasz. Hol írtam le, hogy ki kell nyírni mindenkit? Beteg vagy, esetleg félsz valamitől/kitől?

Biztos van rendes cigány, bár én nem találkoztam még egyel sem. Biztos az én hibám, pedig kopasz sem vagyok, bakancsom sincs. De amíg azt hangoztatják, hogy amíg a faxából megél, addig nem megy el dolgozni, ne haragudj nem tudom elfogadni őket. Abból a pénzből ne kapjon segélyt, amit én leadózok. Ha nem ért semmihez és segélyért kapkod, menjen el közmunkára. Patakot tisztítani, szemetet szedni. Vezessék be az önkormányzatoknál, hogy a városgondozásoknál a segélyből élő cigányok dolgozzanak. Azért, amit ingyen kapnak. De próbálj meg felvenni egy cigányt segédmunkára egy építkezésre 4000 Ft-ért. Többet nem ér, mert nem ért hozzá, de azt mondja, hogy nem megy el, mert az neki semmi.

White Power 2008.01.18. 10:19:13

Tudod, mike, Te ne is próbálj meg rajtam segíteni... ;)
Jozsika

minek vernének vagy ölnének meg? ennyire unatkoznak a helyiek?

nyugdijas elöl élelem: no ebben igazad van
erre irta nem olyan régen valaki nomadizálok vs földművesek
akár mi régen, amikor mi ijesztgettük a nyugatiakat, majd amikor elkedztünk földet túrni már minket ijesztgettek a tatárok

a közpénzlenyúlás a kisemebert is érubti, max csak nem tudja felfogni, erről beszéltem

így van, a törvénykeet be kellene tartatni, sajnos a rendőrség, ügyészség legalább annyira korrupt, és hasznavehetetlenül lusta mint a politikusok
nem White, csak Loui mwegmondta neked a frankót, és ez neked most fáj :))
jaj, jaj, jaj, jön a Gárda, félni kell. Nos, ami engem illet, engem még soha, semmilyen gárda nem bántott. Skinheadek sem. Vonulgatnak, masírozgatnak, beszédet tartanak...
A cigányokkal már gyermekkoromban úgy kerültem kapcsolatba, hogy kiraboltak (nem igaz az, hogy ez csak mostanában terjedt el, telefonokkal, mp3-al kapcsolatban) leköpdöstek, megvertek, stb. Mostanában van lincselnek, Patai "Ártatlan" "nemfogtudnitöbbédolgozni" Jauzsika viperával verekszik, kis purdé szurkál a Blahán, iskolatársát agyonveri a kirekesztett (szakközépiskolába járó, spotoló, tehetős) cigány folytassam?
A hatóság látványosan tehetetlen, a Gárda vonulgat egy kicsit, mi a meglepő?
Inkább a Gárdával fusson össze a gyermekem a Blahán, mint Mauglival. Ennyi.

White Power 2008.01.18. 10:25:18

Majd akkor mondja meg a frankót, ha beidézi, hogy mikor írtam olyat, hogy ki kell nyírni mindenkit. Addig csak Ő is olyan, mint a politikusaink, akik rögtön rasszizmust keresnek, de nem látnak attól a gyűlölettől, amit ők maguk képviselnek...
White,
A náci németországot felhozni példának faji kérdésekben nem gondolod, hogy picit túlmutat a békés együttélés fogalmán? Esetleg tán egy icipici rasszizmus is mintha lett volna arrafele. De nyílván én vagy paranoiás ha rasszizmusért kiáltok. Ja elérték, hogy nem jöttek orosz zsidók, meg mondjuk még azt is, hogy kiírtottak 6 millió másikat.

White Power 2008.01.18. 10:32:07

Aha, szóval a mai Németország még mindig náci. Szóval, erre ment ki a játék. :D

Ugyanaz, mint 10-15-20 éve. Bűnhődjenek a rohadékok, emlegessük fel nekik, kérjünk még mindig kártérítést, sajnáljon bennünket az egész világ.

Majd kíváncsi leszek, hogy a mostani izraeliek által végrehajtott palesztin népírtás fennmarad-e 50 év múlva!?

Egyébként megsúgom, hogy tavaly lett bevezetve, hogy nem mehetnek csak korlátozott számban orosz zsidók Németországba. Meghúzták...Semmiféle visszhangja nem volt, pedig még most is büntetik őket azért, amit 60 éve tettek.
Lásd : Lui_78 fejtegeto.blog.hu/ 2008.01.18. 10:25:46
Mike12

"javasolom a vegyülést" Kivel?

"hány éves vagy" Szerintem több mint te. De amúgy lényegtelen, hiszen te, úgy is mint antirasszista, toleráns, stb. bizonyára nem azt nézed hogy ki hány éves. Volt már pár munkahelyem, jóval kevesebb mint ahány állásinterjúm. És akkor mi van? Utcaseprőkre mindig van szükség. Ja hát ha neked derogál, akkor keress tovább. De ne mondd azt hogy nincs munka. Mert van, csak nem tetszik. Rohadtul nem ugyanaz. Továbbá nem a vezetéknévből döntök. Hanem az előzmények alapján. A vezetéknév nem az. Mondok példát.

Egy röpcsi lezuhan. Történetesen P&W JT3 hajtóműves. Válasz: Előfordul az ilyesmi, majd kivizsgálják.
Másnap megint lezuhan egy röpcsi. Ismét P&W JT3 hajtóműves. Válasz: Hááát, lehet hogy valami fatális véletlen.
Harmadnap megint lezuhan, ismét P&W JT3 hajtóművel. Na erre mit válaszolsz?
Jobb helyeken ilyenkor közlik, hogy hatóságilag az összes P&W JT3-as hajtóművel szerelt gép felszállási tilalom alá kerül. A P&W vizsgálatot indít, megállapítandó hogy mi lehet a JT3 hibája. A vizsgálat eredménye után bejelentik a javítás módját, ami pl. üzemeltetési előírások megváltoztatása, alkatrészcsere, vagy éppen az összes JT3 bevonása mert mind gyári hibás.

Ha a hatóság nem rendel el repülési tilalmat, akkor az intelligensebb emberek a lezuhanások hírére előbb-utóbb nem fognak felülni a P&W JT3-as hajtóművű gépekre. Akkor most ők rasszisták?

Egyetlenegy cigányvezetőtől nem hallottam még hogy kiállt volna, mondván: a cigányok holnaptól megalapítják a Cigány Gárdát, és a bűnözőket fa testápolóval beszélik le. E helyett megy a rasszistázás, meg a segélyekért kuncsorgás. Dolgozni? Elment áz eszed, tesvír? Hát áz fárásztó!
Mike12!

"minek vernének vagy ölnének meg? ennyire unatkoznak a helyiek?"

Igen, és ezért szükségük van a TE mp3-lejátszódra. Meg a TE mobilodra. Meg a TE pénztárcádra. Amire NINCS szükségük, az a munka.
White,
Olyanokat írsz amit nem mondtam. A náci németország számomra 1933-1945-ig tart. Nem azért kell emlékezni mert bűntudatot akarok ébreszteni az emberekben, hanem hogy soha ne legyen többet olyan, hogy megölnek több millió ártatlan embert, gyereket, nőt, öreget válogatás nélkül. Mindegy, hogy zsidó vagy nem, nem az a kérdés. Hanem, hogy ilyet ne lehessen megtenni soha többet SENKIVEL. Magam részéről minden erőszakot elítélek, a közel-keleti konfliktust pont úgy, mint a holokausztot.

White Power 2008.01.18. 10:45:34

Álljunk meg egy picit. Te ugrottál nekem a legelső hozzászólásodban, hogy mindenkit ki akarok nyíratni. Holott én ilyet nem írtam, de lelked rajta. A bűntudat ébresztés pedig a mai napig megy. Bennem nem tudod/ják felébreszteni, mert ebben végképp nem vagyok bűnös, de naív vagy, ha azt gondolod, hogy azért megy, hogy az emberek emlékezzenek rá és ne forduljon elő többet ilyesmi. Kőkemény gazdasái érdekekből csinálják. Ma már épp leszarják, hogy 1933-45 között mi történt. Ha érdekelné őket nem csinálnák ugyanazt a közel-keleten. Csak azt sajnos, az egész világ végignézi...
"Nem azért kell emlékezni mert bűntudatot akarok ébreszteni az emberekben, hanem hogy soha ne legyen többet olyan, hogy megölnek több millió ártatlan embert, gyereket, nőt, öreget válogatás nélkül."

Lui, ez nagyon szép, csak éppen hamis. Kifejezetten bűntudatra játszanak, amikor "mindenkinek kötelessége emlékezni" és hasonló lózungokat dobnak be.

Nos, miért "kötelességem" nekem bármire is emlékezni?!? Soha, senkit nem bántottam származása, bőrszíne, stb. miatt, de ugye szeretnem sem kell ezért? Ráadásul ezekkel a felhívásokkal legtöbbszer erkölcsileg teljesen devalválódott politikusok, ún. értelmiségiek, stb. hívnak fel engem egyfajta erköcsi kiállásra, szolidaritásra. Nyugodj meg, a többséget egyáltalán nem érdekli a másik ember bőrszíne, pláne vallása, stb. (a cigányokkal sem a szín a gond).
Azok pedig, akik alapból pl. náci meggyőződésűek, nyilván kevéssé hatásos az "emlékezzünk" propaganda.

Mellesleg, nyilván te is tudod, hogy a hóttliberális, toleráns, rasszizmuselítélő Hollandia katonái nézték végig ölbe tett kézzel a srebrenicai mészárlást...

Légy szíves, ne nevettess!
White,
Mondd meg őszintén, ha valaki a nácik módszereit hozza fel példának a bevándorlási -most itt konkrétan a zsidók- kérdésekkel kapcsolatban, elég nehéz elvonatkoztatni a holokauszttól nem? Nézd el nekem, én sajna nem tudtam.
konzervlibsi, és pontosan hová tervezed az elhúzást?
Komolyan érdekelne, mert nekünk is ez a szándékunk a párommal, de teljesen tanácstalan vagyok. Az összes európai országnak, ami valaha élhető volt, megvannak a maga cigányai. Angliában katasztrofális a helyzet, sok blogot olvasok ebben a témában, és pontosan ugyanezt mondják a pakikkal kapcsolatban, mint mi a cigányokkal. Egyik bloggert börtön fenyegeti faju gyűlölet szításáért, mert szóvá tette, hogy a paki közösség már állam az államban, és bármit büntetlenül megtehetnek, a rendőrség be se mer menni a gettóikba. Németországot elözönlötték a törökök és újabban még nagyobb veszélynek tartják az orosz inváziót, mert lassan a bűnügyi statisztikákban átveszik a vezetést, berlin pl már rég elesett. Az olaszoknak ott vannak az albán meg román hordák, amik teljesen kezelhetetlenek. Franciaországról meg nem is érdemes beszélni. A szociális háló recseg-ropog mindenhol, elképzelhetetlen méretű parazitaréteg telepedett rá a ténylegesen termelő, értéket előállító közösségekre, és lassan megfojtja őket.

Szerintem ez a rothadás, a középosztály tudatos elrohasztása, nem magyar jelenség, hanem európai szintű, és nem is spontán, hanem valakinek a szándékai szerint történik.
Hogy itt mekkora ostoba emberek vannak! Köszönöm a bizsergető tapasztalatot!
Mi is az a cigánybűnözés? Miben tér el a fehérbűnözéstől?

_Nem az van, hogy minden, mégegyszer leírom, MINDEN bűnelkövető egyformán elítélendő?_

Azokat a kidobókat mikor fogjátok megkövezni, akik az anyámat leütötték, hogy orosz kurva, egy pesti szórakozóhelyen? És a kiérkező rendőröket, akik azt mondták az eset után neki, hogy több tanúja lesz a helynek, ha feljelenti őket, meg hogy maradna inkább otthon? És a taxisokat, akik simán lerúghatnak a bringáról a térfigyelő kamera alatt, ha beszólok, hogy nem kéne a zebrára és a járdára parkolni? És férfibűnözésről nem akartok beszélni, hisz az elkövetők többsége ffi?

És kiváncsi vagyok az idézett statisztikákra is, hogy azok vajon hol érhetőek el!

Na mennem kell, jó gyógyulást mindőtöknek!:>
Kanpulyka,
Nevettetni? Elég baj ha nevetsz...
Lehet keresni mindig érdekeket, hogy kinek áll érdekében emlékeztetni, bűntudatot kelteni de igazából engem sosem ez érdekelt. Az emberi oldala az ami megfogott. Mert nem mint zsidó, muzulmán, hanem mint ember ellen elkövetett dolgot kell ezt kezelni. Én így kezelem. De legalább megnevettetek másokat, ez is valami:)
emberghe, hogy kicsit tájékozottabb legyél:

1. jellemző az elkövetett bűncselekmények típusa (azaz túlnyomó részt cigányok követik el), pl. gagyizás, trükkös lopások idősek sérelmére, fémlopás, stb. Sok ilyen van
2. elkövetés módja: kontrollálatlan, indokolatlan mértékű erőszakot alkalmazó, hordában elkövetett, stb.
3. a felelősségre vonás "ésszerű" elkövetése: kiskorúval elkövettetés, a fiatalabb családtag magára vállalja a büntetést, stb.

És lehetne még sorolni a cigánybűnözés jellemzőit, de te csak nyugodtan hunyd le a szemed.
Ez szép. A gond ott van, ha valaki nem érdekből, hanem tiszteletre méltő, sziklaszilárd elvektől vezéreltetve lép fel a megkülönböztetés, stb. ellen, úgy illik minden esetben kiáltania, ha ilyet tapasztal.
Ha zsidót ütnek, ha palesztint, ha cigányt, ha magyart. Ha így tesz, senki nem tekinti majd érdekvezérelt fajvédőnek.
Természetesen, ha valaki felvállalja, hogy őt csakis és kizárólag a zsidók (négerek, magyarok, pirézek, stb.) sosra aggasztja - ehhez is joga van. Ebben az esetben nem kell viszont az elfogulatlan humanista jelmezében tetszelegni.

White Power 2008.01.18. 11:10:33

Lui,

Akkor felhozom neked Svájcot. Ugyanis ott is korlátozva van. De ne haragudj, hogy fenntartom azt az álláspontom, hogy igenis szükséges intézkedések ezek, mert egy bizonyos fajta egyensúlyt muszáj tartani az ún "őslakosok" és a bevándorló kisebbség között. Ha ez az egyensúly felborul, na annak lesz beláthatatlan következménye. De egyébként láthatod a saját szemeddel is. Budapesten is vannak olyan kerületek, amiket a cigányok, vannak olyanok amiket az arabok, kínaiak uralnak.

konzerv libsi 2008.01.18. 11:29:53

gsu27

igen, tudok ezekről a dolgokról, mégis azt tapasztaltam pl. pont Angliában, hogy létezik a tényleges "létminimum", az a szociális minimum, amit mindenki képes biztosítani magának, ha AKAR. konkrétabban, ha elmennék Londonba mosogatni egy étterembe, akkor kb. olyan színvonalon élnék, mint itt 3 diplomával. na jó, nem vagyok menedzser és infós, tehát nem vagyok sikeres ember. (a szakmám ajrópában egyébként annyit ér, mint az infósé, csak itt nem.)

a különbség nem itt van, hanem, hogy erről a pontról lenne hová továbbfejlődnöm, 1-2 év után akár szakmában is dolgozhatok, ha ügyes vagyok, akkor viszont már nem ugyanarról az élerszínvonalról beszélünk.

de a legfontosabb, hogy nekem még akár ez sem számít, hanem, hogy egész egyszerűen jobbak az emberek, boldogabbak, közvetlenebbek, szabadabbak, felszabadultabbak. a dolgok működnek.
nem depressziós zombikkal van tele a villamos, nem irigy mindenki, mint itt, nem süt mindenkiből a rosszindulat, mint itt, nem köp szembe a boltos, mint itt, stb., stb., csupa olyan apróság, amiből 10 kicsi észrevehetetlen egy napon már boldoggá tesz. elmesélhetetlen, de minden haveromnak ez az első, amit próbál elmagyarázni, ha pl. Londonról, Amsterdamról mesél. nem az, hogy "kurva sokat keresek". nem.

több ismerős költözött Németországba, Hollandiába mégtöbb. nekem Hollandia a szívem csücske, ott jó vagy csak angollal is, a kedvesemnek pedig Németország a vágya tárgya.

nem kell félni, én jobban félek maradni, mint menni.

és én nem vezetek le mindent etnikai problémákból, az itteni cigánybűnözés csak egy mellékterméke a Mutyiországban folyó értelmetlen valaminek. elhiszem, hogy máshol is vannak ilyenek, ott viszont én boldogan befizetem a magasabb adót a magasabb fizetésemből, hogy legalább akkor legyen egy működő rendőrség. a gettóba meg nem kell bemenni.
White,
Evvel nincs semmi gond. Én sem akarom, hogy az legyen mint Franciaországban. (a beilleszkedni képtelen bevándorlók gyújtogatnak) Legyenek törvények, de ne faji vagy vallási alapon diszkrimináljanak. Mindenképpen szükséges valahol gátat szabni, de egyénileg (hangsúlyozom) legyen elbírálva minden egyes ember. És ne az előbb említett szempontok alapján.
Kanpulyka,

Tudod annak akinek a családját a szeme előtt lőtték le mert mondjuk albánok voltak koszovóban, annak magyarázd el ezeket amiket nekem...
No, megint találtam egy vörös posztót :-)
Lesz mit feldolgoznom.
Köszöm, hogy viszonylag kuturált mederben tartjátok a vitát - így futó ránézésre... Napközben én bérrabszolgai kötelezettségemből kifolyólag nem tudok reagálni az újabb komment-tengerre - akárhogy is fáj...
De azért (khm) figyelek :-D
Félszemmel :-)

White Power 2008.01.18. 13:16:51

Legyen elbírálva. Úgy, mint mondjuk ahogy a k*rva nagy demokráciáról szóló USA-ban. Vagyi, hogy a kelet-európai embert egyszerűen elutasítják, ha vízumot szeretne. Az általuk terroristáknak vélt arabokat pedig rögtön beengedik tanulóvízummal. Kissé ellentmondásos.

Bíráljuk el a kínaiakat is, akikből bejön először egy. Aztán, mikor van egy kis megtakarított pénze, küldi a családnak, hogy jöjjön a másik 15 is.

Amúgy szerinted ebben az országban van valamiféle elbírálás?
Segítek...semmi. Boldog-boldogtalan jöhet. Tök mindegy, hogy a hazájában mit követett el, tök mindegy, hogy le akar telepedni, vagy nem. Nem számít, hogy semmit nem tud felmutatni, amiből esetleg majd megél. Jöjjön csak...Lassan olyan méreteket kezd ölteni az országban fellelhető kisebbség, hogy mi leszünk majd kevesebben a sok-sok kisebbségivel szemben.

Kis adalék. Sajnos a cikk már nincs fent, csak a grafikon, de akit érdekel bemásolom.

www.hvg.hu/image.aspx?id=a7cf3317-9eef-4c91-94fc-ba09cb901f43&view=1e92b492-81c2-49e9-93fb-75b77725adaf

Aztán mégegy kis statisztika:

A roma gyerekek várható aránya a 0-14 éves korosztályban 2021-ben (százalék)

Észak Mo. 40,5 (!!!)
É-Alföld 22
D-dunántúl 13,3
Közép-Mo. 10,6
Budapest 10,5
D-Alföld 8,6
Közép-Dunántúl 8,1
Ny-Dunántúl 5,4


El lehet gondolkodni rajta...
White,
Lassan annyira szarban vagyunk, hogy a kínaiak se jönnek majd, evvel a felvetéseddel nem értek egyet. Van sok határsértő, de magyarország alapvetően tranzit ország a népvándorlás szempontjából. Minek maradna itt, ha mehet még nyugatabbra is? Egyáltalán nem mi vagyunk a bevándorlás fő célpontja, hanem nyugat európa. És amint mondottam, nem boldog-boldogtalant kell beengedni, hanem szabályozni. De értelmesen, nem általánosítva.
Másik dolog, a romák. Kétségtelen problémás terület. Integrálni kell őket, minden téren. Most nekem lehet esni, hogy ez lehetetlen. Pedig más megoldás nem nagyon van. Aki azt hiszi, hogy erővel, kirekesztéssel el lehet érni bármit, az hülye. Rettenetesen sok pénz, és türelem, tolerancia kell hozzá. Ez sokaknak nem tetszik, lehet anyázni. De az biztos, hogy ha a romákat sikerül integrálni a társadalomba akkor mindenkinek sokkal könnyebb lesz. Ha pedig nem sikerül, akkor akár polgárháború is lehet belőle. Melyik jobb alternatíva?

White Power 2008.01.18. 13:38:49

Lui,


Sajnos ebben is tévedsz.
Nem lettünk tranzit ország. Ugyanis a bevándorlók alja itt telepszik le. Nem mennek tovább, mert nem engedik be őket. Vagy, ha igen és esetleg valami csínytevésen kapják abban a pillanatban kiteszik az országból. Egyik ismerősöm anno Németországban dolgozott feketén. Egyetlen egyszer kapták el. Nem szórakoztak, munkásruhában vitték a repülőtérre és tették fel az első járatra. Aztán kifizetették vele a repülőjegy árát.
Na, most ha ez egy román, török, mit tudom én milyen vendégmunkással történik nem érdekli, ugyanis még mindig ott van neki Magyarország, ahol az égvilágon semmiért nem piszkálják.
Addig, amíg nincs egy normális mérve, mind a számokat, mind az emberi oldalát nézve a bevándorlási politikánkban, addig Európa peremén fognak megbújni azok, akik nem mehetnek be. Jelesül itt.
White,
Még egyszer mondom, én is a szabályozás mellett vagyok, csak nem mindegy milyen szabályozás mellett...

Lui,

Még két link...

kuruc.info/r/20/20171/

kuruc.info/r/1/16343/

Jelzem, nem szoktam olvasni a hírportált. Egyik ismerősömtől kaptam, hogy nézzem meg.

A kurucinfót (és tsait) érdemes ezzel paralel böngészni: partizaneligazito.blogspot.com/ . (Esetleg fordítva.) Már csak az egyensúlyra való törekvés végett. Is.
White,
Kuruc info? Nem már....
Nahh most lépnem kell, további kellemeset mindenkinek. (zsidóknak, bevándorlóknak, cigányoknak is)
:)

White Power 2008.01.18. 13:59:36

Nem baj, ha nem olvasom a kormányközeli, jobbosokat fikázó oldalakat?

Neked kedves blogíró, továbbra is ajánlom, hogy ebből merítsd az írásaid.

Ha már, ebben a témakörben is 'oly bölcsen felszólaltál, mint a Magyar Gárda!

Egyébként még mindig nem értem, hogy tulajdonképpen mi a problémád azzal, hogy békésen felvonulnak. Teszik ezt valószínűleg azért, hogy végre nyíljon ki az emberek szeme.
Azt amúgy nem láttam, hogy a holnapi igencsak politikai töltetű L-qró melletti szimpátiatüntetés miatt is ennyire fellázadtál volna...

White Power 2008.01.18. 14:01:46

Mint mondtam, nem szoktam olvasni a kuruc.infot. A 2 linket kaptam, de nem érdekes...
De mi lesz a hadisírokkal, (hiszen azok karbantartására született a Magyar Gárda)?
De hadisírgondozásos rendezvényről még nem hallottam, csak a szeretetről, amely katonás rendben menetel.
Érdekes felfogása ez a szeretnek!
(Amíg a bevándorlók/kisebbségek ki vannak rekesztve, gúnyolva, lenézve, meg vannak szégyenítve, stb., nehéz ám beilleszkeni.)
Különösen a szeretet emlegetésétől borzolódom fel, még különösebben, ha a MG emlegeti. Bár, végülis, ha belegondolunk (ha nem, akkor is) a hóhér is szereti a kivégzendőt, hiszen ő neki a munka tárgya. Neki köszönheti a megélhetését. Ha meg esetleg netán gyilkos hajlamai is lennének suttyomban, akkor még az élvezetet is.
Hát talán ennyit a szeretetről. Is.
Előzmény komment: e-vita.blog.hu/2008/01/18/szeretnek_es_vednek#c1299354
Egyre tökéletesebb "telitalálat" - okat találsz TÉMÁnak!
Szerintem valamelyik "ujságíró-szakon" minimum docens lennél ezzel a képességeddel!
Nem tudom mi a "megélhetési foglalkozásod", de ha nem hasonlóval "vagy bérrabszolga", azt nagyon sajnálom,mert az akkor egészen biztos, hogy pályatévesztés!!!!
Ha így folytatod "kicsi lesz az internet hálója" !
ŐSZINTÉN GRATULÁLOK!!
SACA: hát izé...köszönöm, ha tényleg...hát mit tagadjam, mostanság kezdek tele lenni mondanivalóval, legszivesebben egész nap írnék, hogy ki tudjam írni mindazt magamból, ami fojtogat. Csak hát ugye...(folyt köv)
SACA: ja persze csak ha nekem szól, amit írtál - ha nem, akkor sincs harag :-D
Kedves e-Vita, semmi irónia, vagy hátsó szándék nincs abban amit írtam! 100%-ban őszintén irom (és gondolom is! ) !
A Magyar Gárdával kapcsolatban csak azért nem írtam, mert erről viszonylag hosszan cikkeztem a Freestarton, mint carolina46 !
Ha esetleg érdekel ott elolvashatod!
Kaptam érte "hideget" "meleget", ahogy az lenni szokott!
Tartom magam ahhoz a véleményemhez!
Őszinte ember vagyok! Amit Neked írtam az Neked szólt!
SACA: akkor újból köszönöm :-) Kár, hogy nem tudom, ki vagy :-(
És mivel én is őszinte ember vagyok, "hálából" én egy kis bírálattal illetlek: lám, e kommented miatt téged is azok közé sorolhatlak, aki nem tudja, hogy akihez beszélsz, annak mi az információ. Merthát az, hogy a Freestarton carolina46 cikkeit keressem - ezzel mondtál is valamit, meg nem is. Tudod, mint a mesebeli leány. Némi próbálkozást ugyan tettem... aha, talán most megvagy. (Mert multifunkciózom, midőn ezt írom /és nem tiszta az ég se/ próbálom a Freestart keresőszolgáltatását is tesztelni) Tehát erről a blogról van szó netán? : www.freestart.hu/blog/carolina46/post95291
Tudod, a neten minimum egy linket jó megadni(copy-paste művelet), hogy a netpartnert ne kényszerítsük időigényes keresgélésre, másrészt meg hogy biztosabban elolvassa az ajánlott cikket, mert nekem is ritkán van időm, hogy keresgélni kezdjek. És a Freestart keresőfunkciója se igazán toplistás (pl. nem lehet blogger neve alapján keresni - vagy nagyon el van dugva).
Remélem, "bírálattűrő" vagy, és nem sértődsz meg.
Én se szoktam :-)
Köszönöm a bírálatot! Az előző rendszerben, talán úgy is mondhattuk volna, hogy "építő jellegű" volt! Elnézést a "modortalanságért" valóban illett volna a pontos helymegjelölés!
De látom kiírva itt a "Gárdák és Arénák" cikkem helyét,:tehát erről van szó!
Tudod az is hozzájárult "a hanyagságomhoz", hogy már kommenteltél utánam, és az enyémhez kapcsolódva "vica-verza", s botorul gondoltam, hogy ez számít! Persze figyelembe kellett volna vennem, hogy te lényegesen leterheltebb vagy (pl,nálam)s az átlagnál, s nem emlékezhetsz minden "apró" infó-ra!
Ismételten kérem elnézésedet:
/EGY IGENCSAK KEZDŐ ÉS "KÉPZETLEN" NET-EZŐ/: SACA
SACA: ok, no problem, egy másik elvem szerint: nem az a baj, ha valaki nem tud valamit, hanem ha nem is akarja - sőt, megsértődik azon, ha valakitől tanulnia kell/lehet.
Én pl. - pedig hát több van mögöttem, mint előttem - ha valami újat tudok meg, mostanában mindig azt mondom: ma sem éltem hiába - tanultam valamit. Sőt: egyre jobban örülök az újabb ismereteknek. Persze lehet, hogy épphogy a fogyó idő miatt van: egyre mohóbb vagyok, ahogy egyre fogy. Ciki.
Már nem azért de az a Freedom House-os értékelés mit jelent? Csak mert én valahogy nem nagyon tudom komolyan venni az ilyen szervezeteket. Megnzted már hogy kik annak a szervezetnek a tagjai, honnan kapja a pénzt, stb?
A közbiztonság a nyolckerben tényleg botrányos, statisztikai adatok ide vagy oda. De nem olyan biztos, hogy a Magyar Gárda jelenti a megoldást... Tényleg, múlt évben a melegfelvonulás résztvevői ellen miért tüntettek a kopaszok - a melegek nem is bűnöztek.
Bővebben írtam a témáról a aranyhaj.blogspot.com legutóbbi hozzászólásában.

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása