HTML

Bejegyzések


Nem értem - ellenem

2007.11.18. 03:51 :: e-Vita

2007-11-18
Érdekes mondást "hallottam": "Érted jöttek, nem ellened." az Origo.hu-n  Dr Dallos Zsolt "szájából" (ügyvéd, aki számos bíróság előtt álló fájlcserélő-használó védelmét látta el), akivel a torrent-szerverek ellen beindított jogi fűnyíró apropójából kiindulva e-beszélgettek a résztvevők.
Tetszik. A mondás. Jópofa. Mélyebb értelmezésébe most nem ereszkedem.
Azonban az esetemre rögvest átfordítottam: "Nem értem jöttek, de ellenem."
Ez is tetszene, ha nem én lennék a szenvedője.

"A múlt hét csütörtöki BIX-beli razzia során lefoglalták a szerveremet, de semmi illegális nem volt rajta, de amit találtak a gépen, mindent letöröltek." - mondja egy jogtiprott. Mégiscsak más érzés, ha vannak sorstársak... Ezek szerint nem teljesen van igaza a Lajosnak (egy kedves és okos barátomnak), mikor engem rendkivül szerencsétlennek minősít a "sztorim" kapcsán.
Csakhát, ugye, én magányos harcosként indultam, és teljesen tudatlanságban voltam afelől, hogy a jogalkalmazásban a bűnjel- és ügykezelésre a slendriánság jellemző, ezért az állampolgár jobban teszi, ha alapos jogi tanulmányokat folytat minden eshetőségre felkészülve, hogy idejében léphessen a saját védelmében. Khm. Valóban "jogkövető" kell, hogy legyen: a jogszabályokat és változásait nyomon kövesse.

"...
változó: volt, hogy két héten belül sikerült, de ismerek olyan eseteket, ahol több, mint fél évig tartották vissza a gépeket.
" (Dr.Dallos) - ezúton tudatom Dallos ügyvéd úrral, hogy én egy év elteltével sem kaptam még vissza a "vizsgálatra elvitt" gépemet (adathordozóimat), sőt, megvan az esély, hogy egyáltalán nem adják vissza, akár van rajta jogsértő adat, akár nincs. Igaz, a "több, mint fél év" akárhány évet is jelenthet.
Hm. Vajon vállalná-e az én ügyemet Dallos ügyvéd úr? És mennyiért?
__________________________________________
(Jogszerű kifosztásom részletei: [Összefoglaló][Szinopszis][Kérdések])

Szólj hozzá!

Címkék: it web internet jog bíróság anyanyelv igazság jogszerű kifosztásom

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr74232739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása