HTML

Bejegyzések


Jogszerű blöff

2007.10.12. 10:41 :: e-Vita

Most utólag világos az is, hogy az ügyész úr első nekem tett ígérete, (amit kivételesen írásban is megkaptam) nem volt más, mint egy jogszerű blöff. Hiszen most egyértelműen látszik, hogy sehol sincs nyilvántartva az, hogy az én lakásomban, az én tulajdonaimat lefoglalták, és hogy melyek ezek. Hát akkor ugyan hogyan tudta volna az ügyész úr megígérni, hogy a szakértő az én eszközeim vizsgálatát végzi el elsőként, hogy mielőbb visszakaphassam? Mikor fogalmuk se volt, hogy melyek az én eszközeim?
Világos: magas ívben tojtak rám, és hogy mégis befogjam a pofám egy időre, hát hintettek egy kis port a szemembe. Hihetetlen! És én - baromállat - bíztam bennük. Mint a káposzta a kecskében. De mit tehettem volna? Mit tehet a káposzta, ha odalökik a kecske elé?
Most így utólag piszkosul kíváncsi lennék arra, hogy akkor mégis honnan tudták, hogy az én tulajdonomban lévő gépemen találtak illegális WinXP-t? Én baromállat, lehet, hogy kapásból beismertem olyasmit, ami nem is az én eszközeimmel kapcsolatos???
De mindez nem számítana, csak adnák már vissza a cuccaimat. Én baromállat, azt hittem, hogy egy azonnali beismerés, a hatósággal való együttműködés egyszerűsít, gyorsít egy ügyön. Frászt. Úgy összekutyválták, hogy ennél jobban már nem is hiszem, hogy lehetne.

Egy nettárs most megnyugtatott, nincs ebben semmi rendkivüli, csak a szokásos(!) történt:
Gondolj bele. Ott van egy házkutatás. A poroszos rendőr nem is vizsgálja a lakás tulajdonjogát. Oda van bejelentve a pali. Ott lakik, mert a szomstédok is mondják, hogy ott lakik. bemennek kutatnak. Rábök a porosz egy zsák pénzre és megkérdi, hogy a magáé? Felel a pali: Nem. Akkor lefoglaljuk, mert a rendőriskolába azt tanúltuk, hogy a bűnözők hazudósak. Beviszik a bűnraktárba, rá se néznek, nem foglalkoznak vele, nem dolgoznak. A panaszok mennek az ügyésznek, akinek fogalma sincs semmiről. Elutasít. A bűnraktárból ellopkodnak mindent. Aztán ami marad azt visszaadják annak akitől elvették.
Nem tudom, számít-e, tudtommal szomszédok megkérdezése nem volt. De miért is lett volna? Az is csak több munka. Amikor elég annyi, hogy valaki ideiglenes bejelentővel lakik egy lakásban, és akkor a házkutatás-lefoglalás keretében a vétlen, mit sem sejtő tulajdonos jogszerűen kifosztható - az épp letartóztatott személyt hiteles, egyedüli tanúként bevonva.
Hát talán (ismét) ennyit jogról, igazságosságról, bizalomról, demokráciáról. És mert ilyesmik nem léteznek, hát róluk szó se essék.

Szólj hozzá!

Címkék: jog bíróság bürokrácia pedofil igazság hatalom jogszerű kifosztásom

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr37194117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása