HTML

Bejegyzések


Captcha és környéke

2007.01.08. 18:02 :: e-Vita

Előző bejegyzésemet továbbszőve, találtam egypár nyomot, ami a Captcha rejtély megoldása felé fezet. Márha van rejtély egyáltalán.

Eddigi leleteim: A Google mindjárt első lapon hozta Sebestyén Anna blogját, ahol nem csak a captcha, hanem egyéb vonatkozású érdekességek, hasznosságok - igényes tanulmányok, meghatározások, továbbmutató hivatkozások találhatók általában a blog jelenségéről is. Ezt érdemes majd még tovább bogarászni később.

A captcha-t illetően talán a legteljesebb forrás a Wikipédia. Ebből talán érdemes átemelni ide annyit, hogy miből is áll össze ez a mozaikszó: Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart", trademarked by Carnegie Mellon University Jó hosszú kifejezés. Szinte megjegyezthetetlen. A captcha viszont szimpatikus. Szájbamászó. Nekem továbbra is a kapca ugrik be leginkább róla :-) 

komment

Címkék: blog captcha

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr7727102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e-Vita!
Nagyon-nagyon tudományos mindez.
A blog célja, hogy az informatikával foglalkozzék, vagy humán jellegű dolog is lesz?
Engem utóbbi vonz, de ez Téged ne befolyásoljon, hiszen nem az én blogom.

Most megyek olvasni, úgy az éjszakába belenyúlóan...
Kellemes estét!
Timike, mint már mondtam, ez a bázisblogom, és amolyan vegyesfelvágottként használom egyelőre. Olyasmiket írok bele, amikkel találkozom jövet-menet a neten, látok-hallok, és amit fontos nekem megőrizni, összegyűjteni egy helyre. Ill. tanulom a blog használatát, testreszabását, és amiket ehhez kapcsolódóan is találok a neten, azt idegyűjtöm szintén, egy helyre, ha már egyszer megtaláltam őket, többet ne kelljen keresgélni újra. Igazán valamiféle tematizálásra vágynék, témacsoportosításra, mint a fórumokon, de még nem látom, itt hogy lehetne megoldani. Úgyhogy kérek türelmezést, mert mindehhez sok idő kell(ene), ami a legkevesebb. Mint a pénz.
Ma még egy "humán" tárgyú bejegyzést tervezek, mert az este eléggé fennakadtam valamin egy tévé-műsor kapcsán.
e-Vita!
Távol áll tőlem a sürgetés szándéka.
Szívesen elolvasom azt a kritikát majd, mert azért (nem hízelgés!), de tudsz Te írni "gombócokról" is, és nem akárhogyan, szóval jövök ide, ha nem zavarlak.

Ma este nem kapcsolom már be a gépet, mert szaunázni megyünk a barátnőmmel. Ja. Itt mondom: kifestettem hozzá a körmömet, de csak a lábamon szoktam, és eléggé utálatos meló (reszelgetni, rákenni...), hiába irigyelted tőlem az Imrénél.

Remélem, néha leho is benéz. Egy titok: sokáig nem látogattam Para-Kovács blogját és leho miatt tértem vissza. Pontosan nincs rá magyarázat, de például amikor tegnap olyan nagyon féltem, akkor ő is jött a legalkalmasabb pillanatban.

Nem szeretnélek fárasztani ezekkel, meg amúgy sem tudom megmagyarázni.

További szép napot Neked!

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása