HTML

Bejegyzések


Összhang

2009.05.30. 12:01 :: e-Vita

 

Mindig is szerettem, ha rendszerben vannak a dolgok.

 

 

 

A jelek szerint mások is vannak ezzel így: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

komment

Címkék: média derű

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr301152988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Vasárnapi Híreket egy ideig minden héten megvettem.
Aztán kezdett idegesíteni, rendszer ide vagy oda. :)

Mert egyre inkább úgy éreztem, hogy nem híreket, hanem véelményeket közöl.
Én meg szeretem a tényekből magam kialakítani a véleményemet. És ha a véleményem a többségével egybeesik, akkor annak örülök. Ha nem, akkor elgondolkozom.
De nehogy már az újságíró akarja megmondani, hogy mi legyen az én véleményem.
Ezért nem veszem már meg a Magyar Nemzetet sem és néhány más hasonló újságot sem.

Még a legjobb tájékoztatást az internet adja. :)

Papíron pedig a helyi Veszprémi Naplót fizetem elő, és gyakran keresek ki cikkeket az internetes változatából: naplo-online.hu/
Vasárnap meg az Hírek helyett a Napló Reggel-nek a helyi kiadását veszem meg. Ezek legalább olyan híreket közölnek, amelyek édekelnek.
@kunszi: Köszönöm a vészjelzést, a baj csak az, hogy nem tudom, mit kéne tennem, mert nálam van vírusvédelem, és az nem jelez. Igaz: én mostanában nem használtam ezt a fajta kommentelést. Megpróbálok utánanézni, amennyire tudok.

A média hitelességének hiányát nekem nem kell bizonygatnod. Itt is, és mindenhol hangoztatom: a média hitelességéről szó se essék, merthogy nem létezik. Most legutóbb a 168 óra adott egy újabb adalékot, pedig azt gondoltam, azért az mintha tényeket (is) közölne. De hogy ne nézzenek utána egy interjú alany szavainak a hitelességének... na persze, kinek kell az a sok munka?
Mindegy hogy igaz-e valami, csak minél gyorsabban minél nagyobbat durranjon. De legalább ne sírjanak, mint a fürdős qrva, hogy nem veszik a lapot.

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása