HTML

Bejegyzések


Vér, veríték, könnyek

2008.12.14. 22:58 :: e-Vita

Kedves Olvasóm!

Lehet, hogy kicsit szakmai leszek, de hátha megérted Te is, aki az IT mélyebb bugyraiban nem vagy járatos, hiszen elsősorban érted töröm magam, hogy az én blogomban minél könnyebben el tudj igazodni, minél könnyebben tudj velem párbeszédezni. Igyexem úgy fogalmazni, hogy ne csak netakrobatikusok értsék. Tehát:

19 komment

Címkék: blog it szoftver web karácsony blogszolgáltatás hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr65823324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Köszönöm magasan szárnyaló, mélyen szántó gondolatodat, kedves Statisztika Blog :-)
De a netpolgárt -kérem szépen- amúgy kompletten: HÜJJJÉNEK nézik..! S azt ne higyjétek, hogy csak "Indáék.." !! ÁÁÁÁ !!! Terjed ez kérem ....a fénysebességnél gyorsabban!! Ebből is láthatjátok, hogy a sötétség (ostobaság) terjedési sebessége mennyivel meghaladja a fényét!

A "citromos" postám lepett meg minap, a Citromail - melyet mindeddig kedveltem kis tárhelyén mérgelődve csupán - dehát takarítgattam, takarítgattam s így /A fele helyet már elfogyasztva/ CSAK-csak ....elvoltunk!!
Valahogy!!

Most meglepett! Ha ajándéknak szánta......hát igencsak felemás sikerű lesz! Be akarok lépni, s mielőtt még érkezett postámat megnyíthattam vóóóón elémtár egy irdatlan mennyiségű kérdéshalmazt, hogy:
" de-akkor-ezt-ám-kitöltöd-mer-addig-postádhoz-nem-juccccc- ÁM!!!"-Mondá !!
Majd: Igaz - kegyes vagyok én a citromos - mert fáradozásodért cserébe eztán nagyobb lesz a tárhelyed!
Punk-Tum !!!
Szemelvény a kérdésekből / MELYEKET KÖTELEZŐ KITÖLTENI, HA EGYET KIHAGYSZ, NEM ENGED TOVÁBB/ :

-Hány gyereked van? Családi állapotod? Mennyi a családban az egy főre eső jövedelem (s itt 50-80 ezerFt/fő 80-120 ezer ft stb kategóriákba jelölhetsz), Van-e autód?.......

Szóval ilyen nyalánkságok ! S ha ellentállsz 90 nap múlva megszünik " A LÉTED " a Citromail-on!
S ezt még tudomásul is venné az ember,....
DE AZT, HOGY MÁR MOST BE SEM ENGED, HOGY MEGNÉZZEM MIT KAPTAM POSTÁT = Ez Diktatórum !! Ez ultimátum!!

Felháborító!

Egy barátom valamelyik fórumon a "citromosok" eme húzásával kapcsolatban csak ennyit jegyzett meg:
"...Azért se mondom meg hány centi....:):)... !!!!"
blog.udi.hu/?p=3633

Benne a megoldás, hogyan illeszd be minden posztba. Bár nem ez a fajta kommer.
No lám, no lám! A diktatúrának van csak igazán közösségépítő szerepe :-)
Máris több nettársnak le vagyok kötelezve a segítségért, amit a szabad kommentelés ügyében tettek.
Hm. Azt hiszem, blogcikkírhatnékom támadt e témában...
SACA!
A gmailt tudom ajánlani. Bár van, ami nem tetszik benne (a levelek összegyurmázása), de mintha mégis a legbiztonságosabb lenne. Spam-védelme kitűnő, tárhely nagy, a reklámjai nem zavaróak, elég sokmindent tud.
Nekem máris tucatnyi gmail címem van (mailbox-ot is beleértve, tk. az is gmail motorral megy, nincs sok eltérés)
Saca!
Sose várj sokat ingyenes postafiókoktól!

A másik kommentről egy régi vicc jutott eszembe az I. világháborús déli frontról.
Két veterán emlékezik az 50-éves katonai találkozón:
- Hát osztán emlékszel-e még arra, mikor lőttük Udinét?
- Ja, oszt akkor váratlanul hazagyött az Udi! :-)
Valóban a gmail a legjobb! Ezt a "levelek összegyurmázása" kifejezést köszi neked e-vita! Nagyon találó! Tényleg ezen szoktam egyedül mérgelődni, hogy a kapcsolt levelek (oda-vissza-válaszok) se isten se ember előtt szét nem választandók többé,..... AMEN !!!
Dedede szét lehet azokat választani, csak tessék gyakoroloni.
A levelek fejlécére kell kattintani.
Miután megszoktad a rendszert látni fogod benne a logikát. A maga módján megvannak az előnyei az ily módon szinte "beszélgetésként" eltárolt levélcsomagoknak.
Pl.: összefüggően át tudom tekinteni az adott témához tartozó leveleket, amiket azzal a személlyel váltottam.
Lehet, hogy tudjátok, lehet, hogy nem- de a "tárgy" rovatba írt üzenet segítségével csoportosít.
Tehát ha megváltoztatod a leveled tárgyát akkor azt már egy új "levélváltásnak" fogja értelmezni - nagyon helyesen amúgy; és egy külön csomagot kezd vele, amiben az lesz az első elem.

Elmondanám, hogy először nekem is szörnyen áttekinthetetlennek tűnt, mivel még nemtalálkoztam hasonlóval (holott elméletben tudom: léteznek olyan levelezőrendszerek, amik hasonló elven működnek), de aztán egy csapásra megszerettem, amint átláttam a rendszert.

Kedves D.N. te tényleg " beau " vagy ! Hozzám biztosan! Igazad van, mert az nagy előny , hogy egy "levélfolyamot" együtt lát az ember! De volt , hogy egy-egy darabot kiemeltem volna pl. továbbküldés, vagy bármely okból! Köszi a segítséget, tehát a tárgy megváltoztatásával......
Nahát e-Vita itt a Fórumot már egy egész komplett kis
" HOGYAN SZERKESSZÜNK" oldallá vált!
Köszi Kunszti,Beau D.N. és e-Vita.....menni fog ez ,...egy kis "jószolgálati összefogás"-sal!
Kunszi! az a baj, hogy a fizetős szolgáltatásoktól se lehet sokat várni. Akkor legalább már inkább ingyen nem várok sokat :-)
Beau! Hát én még mindig keresem a rendszert a gmail-on.
Bár a zseni átlát a káoszon is, de azt hiszem, ez a saját maga okozta káoszra értendő.

Az összegyurmázás a leginkább ott zavar, ha keresek a levelek között. Namármost: a gyurmázott levelekből nem birom könnyen megtalálni az az 1-2 levelet, amelyikben ott van a keresett (kulcs)szó. Lehet, hogy csak még nem jöttem rá a trükkjére, hogy egy találati listán csak azog a szingli levelek legyenek rajta, amiket épp látni szeretnék, mindenféle egybegyúrt csomag nélkül.
Igaz, hogy van sok előnye, de egy rendszer jóságának a legfontosabb fokmérője a gyors, könnyű kereshetőség (és találhatóság).
Egyelőre még mindig nem igazán szeretem a gmail motort.
Amennyire jó a google mint kereső, ez a gmail annyira nem az.
Hehe. Moderálással saját magamat is kitilthatnám?
Hát ez érdekes, mit mondjak. Nem merem megkockáztatni.
@e-Vita: lehet, hogy kell egy tesztblogot is indítanom?
@e-Vita: Hát ez meg mitől sárgult be? És mi a túró az a link a kukacos szöveg alatt?
Én ugyan nem látok semmiféle BESÁRGULÁST !!! Na de itt a professzionálisok között én vagyok az egyetlen laikus, lehet, hogy csak azért.....!
Jééééé......!
Most látom az utolsó 6 vitázó (bocs kommentelő) mind-mind....az e-Vita volt!
Saca!
A Sárgulást maximum a SÁRGA ÍRÍGYSÉG faktor miatt láthatnánk.
Én sem látom, de ez még nem jelenti azt, hogy más se látja.
Tanulnunk kell még, mert a mostani interntes problémák nálunk, kezdőknél, persze hogy nem jelentkeznek.
Látja, nem látja? Na látja!!! :-)
Egyetértek (s nem először) " kunszi " - val! :) Na látja!!! :):):D

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása