HTML

Bejegyzések


Szólj hozzá(m)

2008.12.13. 16:08 :: e-Vita

Kedves Olvasóm!

Ebben a bejegyzésben (magyarul: post) tanulom meg üzembehelyezni azt a kis sw eszközt, amelyhez egyik blogtársam nyomát követve jutottem el, amely lehetővé teszi a (még) nem indásodott ill. a sietős, nem bejelentkezett blogvendégeim számára is a hozzámszólást. Örökké hálás szívvel gondolok ezentúl említett zolivagyok blog gazdájára, és a kis sw kütyü (magyarul: widget) készítőinek és adományozóinak.

Miután rettentő sok munkával kerestem a beépítési lehetőségeket, hogy tökéletes legyen - egyelőre abbahagyom. Nem vagyok megelégedve az eredménnyel, de használható.

Rajtam kivül álló okokból IE-ben és Operában magyar gombok/feliratok jelennek meg, FireFoxban pedig angol. Továbbá nem tudom megoldani álalánosan minden (korábbi) bejegyzésemre, csak kézi gyalogos módszerrel - egyelőre. Egyelőre ez van. Azért próbáljátok meg használni ti is.

komment

Címkék: szoftver web blogszolgáltatás

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr46820847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

És akkor amit én "kütyüpróbának" odaírtam vendégként azzal mi lesz?
Én igenis megszavazom, hogy az ott éppen "eléggé gömbölyű" :) !!!
Igaz...én elfogult vagyok az emotikonok miatt! Nem tehetek róla, szeretem őket! Szerelem volt az első látásra, s azóta sem múlik!!!
Örülök, hogy "hűségesek" vagytok hozzám :-)
És köszönöm, akik most netán miattam indásodtak meg :-)
Igaz, kicsi a "vedégköröm", mondhatnák a házigazdák: sok hűhó semmiért. Én azonban sose a mennyiségre hajtottam - amely közismerten fordítottan arányos viszonyban áll a minőséggel.
SACA! Bármelyik vendégem bárhol szól hozzám, én csak nagyon kivételes esetben moderálom ki. Én azon kevesek egyike vagyok, akik a legmesszemenőkig tiszteletben tartja a szólás szabadságát, még akkor is, ha az velem szembeni kritikát tartalmaz. Sőt: ilyenkor még inkább, hiszen segít abban, hogy fejlődjek.
Tehát ha valakinek a szövege netán eltűnne, és nincs ott az én indoklásom, akkor az csakis rajtam kivül (felül) álló hatalmak ármánya lehet.

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása