HTML

Bejegyzések


Rongyok

2008.01.29. 08:50 :: e-Vita

Avagy: te rongyos élet!

komment

Címkék: gazdaság kapitalizmus gazdag szegény operabál

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr15315768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gratulálok a Blog - évfordulóhoz!

Az Operabállal szemben rendezett "rongyos bál"-on akár hirtelen felállított "Camping-asztalokon" némi zsíroskenyereket is lehetne felszolgálni!
Ez is jó ellenpólusa lenne a benti "Gundel-vacsora"-nak! Azután az ujságírók a Bulvár-lapokhoz csattogtathatnák a fotó-masinákat!
Zsíros kenyeret, teát és jó zenét tudunk szolgáltatni - írják a szervezők az attac.hu-n. Ha ráklikkeltél volna a közvetlen linkre, amit megadtam az idézethez, akkor tudnád.
Hm. Pedig azzal a céllal adom meg mindig a forrást, hogy további részletekért odaklikkeljenek az érdeklődők.
Ezek szerint hiába?
Az évfordulós gratulációt köszönöm :-)
Bár hideget, havat ígérnek a jósok, de annál kifejezőbb lesz az esemény.
e-Vita! Már majdnem azt írtam válasz-kommentnek: hogy, "a szemem kinézem se látom a zsíros kenyeret, teát és jó zene szolgáltatását", pedig - legutobbi figyelmeztetésed óta (a linkek használatával kapcsolatban) jól megjegyeztem, hogy ha képességeim-tehetségem engedi akkor az irásomhoz fűzzem hozzá a megtalálási helyet jelző linket!
S ezzel együtt még jobban odafigyelek, hogy ha olvasáskor ilyent látok, - tehát közvetlen linket - arra feltétlenül ráklikkeljek a bővebb infóhoz jutás érdekében!
Ezt azért hellyel-közzel korábban is megtettem!

Nos a helyzet az - a jelen esetben,tehát a "rongyosbálos cikkel - , hogy a linkre kattintással ez - vagyis tea,sziroskenyér stb.... - nem látható!

Viszont most találkoztam ELŐSZÖR EZZEL A MEGOLDÁSSAL:, hogy magára a szövegre, - s nem egy nyilra, vagy szines betűvel írt linkre - kattintással jön elő a bővebb infó!
Szerintem EZ NEM EGY SZERENCSÉS MEGOLDÁS, de legalább mostmár tudom, hogy ILYEN IS VAN!
- köszönöm az újabb tanítást !

P.s.: A tandijat hová küldjem ?!
SACA: egyelőre nem tudom, miről van szó, de most nincs időm megfejteni, ill. addig: milyen böngészőt használsz? Mert mintha IE-ben nem működne rendesen ez a fajta megoldás, amiről valszeg beszélsz.
sk8R: hát a stílusod rezegteti a lécet, csak hát a szövegedben érdemi mondanivaló is van, ezért meghasonlok magammal talán...
Az olyan "okosok" meg, akiknek csak ennyi jut eszükbe, amit írsz, le vannak sz@rva.
Előzmény:
(e-vita.blog.hu/2008/01/29/rongyok#c1373811)
SACA: talán látod az "Ellen-operabál" szó alatt a linket? Az vezet oda, ahol részletek vannak a "buliról", mint pl. zsíroskenyér. Nekem müxik, megnyílik.
Nézd e-Vita sajnos én nem értek annyira a Számitástechnikához minTe, sőt sokkal kevesebbet - mondhatom nyugodtan - mint a net-en mozgolódó átlag-ember!
Valószinüleg az általad is írt "böngésző" lehet a dologban ami azt a problémát okozta, hogy a linkre kattintva nem a teljes szöveg "jött le" !
Amikor másodszor - a te figyelmeztetésed után olvastam akkor "véletlenül" rákattintottam a rövid szövegre, amely erre bekereteződött, s jött az a bővebb változat ahol amit emlitettél, tehát " pezsgőt ugyan nem.......stb,stb" is szerepelt!
Nem akartam erre visszatérni, de okot szolgáltatott egy primitív komment ami engem követett!
Sk8R-stílusát f@szozását, személyeskedését, más kommentezőket sértegető hangnemét ha "beengeded a blogodba" az nagy kár lenne!
Annál magasabb színvonalú (volt eddig) a blogod!
Sajnálnám, ha emmiatt IDE már nem szivesen jönne az ember!
sk8R: nem a f@szodról beszéltem! /Nem biztos, hogy ér annyit, hogy bárki szóbahozza, pláne nyilvánosan/
Nem motyogok magamban, s ha nem vagy "képben" az a Te bajod! Kikérem magamnak a bunkó primitív hangot, nem adtam rá okot!
Tehát a következő kommentet moderáltam, de mert lényegi mondanivalót is tartalmaz, és válaszok is érkeztek rá, a problémás részeket kipontozva megismétlem:
2008.01.30. 12:05 · sk8R

saca, te mi a ...ról beszélsz?
...?

e-vita: majd jönnek az okosok, aki jól megmonnyák nektek, hogy "irigyek vagytok". :)
amikor az autósblogon egy csávónak megígértem, hogy ha bunkó szar telekjárójával a bringaútra parkol, akkor úgy szétkarcolom, mint a pinty, akkor erre jól kiszámíthatóan azt mondta, hogy "irigy vagyok". :D
mondtam is neki, hogy tényleg, úgy szeretnék tahó lenni.

aki egy ilyen bálon megjelenik, az az én szemüvegemen keresztül a homlokára tetoválta, hogy "idióta bunkó vagyok, állítólag itt jól érzem magam".

ezek az igénytelen hülyék tényleg meg vannak győződve róla, hogy aki tehetné, az ott bálozna velük, aki meg nincs ott, az nem teheti meg. azt hiszik, hogy ez a csúcs, ez a mérce. :D
logikus tehát, hogy aki nincs ott, és nem tetszik neki, az irigy. :D

a pénzzel sajnos igényt, ízlést, elképzelést az életről nem oszt kápitálizmus, attól még tahó marad, aki tahó volt.
ám a pénzzel együtt megnő az önbizalma, büszke lesz arra, hogy mekkora suttyó, és kiáll a kirakatba, tankkal jár az utcán, hogy ezt megmutassa.
legalább lehet rajtuk röhögni. :D
SACA: erre (e-vita.blog.hu/2008/01/29/rongyok#c1387026) majd még visszatérek, mert ha valamiért esetleg nem minden böngészőben látszianak egyformán a dolgaim, akkor módosítanom kell.
e-Vita: ehhez külön gratulálok! Nemcsak "moderálásért" (mint látom TI TUDÓK így hivjátok) hanem ahhoz, hogy pár óra után máris reagálsz!
Annak ellenére - mint blogod állandó olvasója (s néha kommentelőként szereplője is) úgy tudom, hogy - nem ez a fő tevékenységed, azaz "bérrabszolgaságod" mellett műveled!
NEM SEMMI!
Mint érintett pedig "külön köszönöm" !
e-Vita: Írtad: 08.01.30-án 12.44.05: "Milyen böngészőt használsz? Mintha IE-ben nem működne...." - hát ez sajnos "nekem még kínai" !
Lassan amilyen sokan itt élnek erről a szólásról illik leszoknunk a KÖTELEZŐ és JOGGAL ELVÁRHATÓ TOLERANCIA JEGYÉBEN!!
Nos ha az " IE az Internet Explorer - t rövidít" , akkor jelentem: azt használok!
/Egy kérdés:az IE , a Firefox, Opera, ezek a fogalmak vannak ebben a kategóriában ? - elnézést a "bénaságért" nagyon kezdő vagyok, bár egyáltalán nem "ifjú fejjel" ! /
Ismét köszönöm - személyemre is szóló - "moderálás"-t!
SACA

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása