HTML

Bejegyzések


Tendencia

2007.05.11. 16:40 :: e-Vita

Hungarista tüntetés (#382:: 2004.10.22 22:12) - még valamelyest az anonimitás jótékony homályában bujkálva:
"Még csak azt se találom sehol, hogy ki ez a belevaló csávó, aki hü de odamondogatja mindenkinek. Ő aztán egy igazi AnoBá (Anonim Bátor)."

Emlékezés, tiltakozás, Budapest, 2004.10.15. - itt már kikukucskál a homályból (mondjam azt, hogy "teszteli a demokráciát"?):
"Direkt provokációs céllal megy oda ez az ifju nyüzüge, és beszámol arról, hogy jééé, milyen hülye ott mindenki, öreg és fiatal egyaránt, akik csak kabaréznak, rikácsolnak, fura szemmel néznek rá, meg elküldik, hah, micsoda nevetséges, idétlen mindenki, kivéve természetesen őt magát, belevaló szupercsávóságát."

komment

Címkék: média tévé jobboldal friderikusz félelem demokrácia holokauszt náci fasizmus antiszemitizmus rasszizmus tendencia

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr5574129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Küdtél ide egy kommentet amit azért sem értek mert együtt fedeztük fel a trackback rejtelmeit. A másik pedig hogy ez nem spam:

Kint a trackback címed. Nem privát a blogod rákerestem egy kulcsszóra és te is előjöttél. Szólj a blog.hu-nak ha ez SPAM, de szerintem csak töröld ki a trackbackemet, mert csak ennyi az egész. Amit mondasz az olyan mintha kitennéd az emailcímedet a blogodra olvashatóan és aztán te lennél meglepődve hogy mért megy SPAM. Egyébként meg én sem szeretem a spamet, ha azt küldtem akkor bocs. Mégilyet???!! Ja és le is lehet tiltani a trackbackelést, egyszerűen nem teszed közzé. És lám nincs trackback. Ha meg akarsz mástól trackbacket csak tőlem nem mert nem témába vág akkor meg küldtem egy offtopic hozzászólást -az meg nem spam. Egyébként meg fel akartam hívni pár blogger figyelmét mi is történt egy bloggerrel...
Ok, nincs semmi baj. Elfogadom az érvelésedet, ráadásul elég rég volt, majd megint megnézem, mi is történt akkor.
Úgyhogy csak trekbekkelj nyugodtan, ha fontosnak vélsz valamit közzétenni-összekötni.
Ha csak ennyi problémám lenne, akkor én nagyon boldog ember lennék.
Köszi a kommentedet.

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
süti beállítások módosítása