HTML

Bejegyzések


Mi/ki a blog/ger

2007.02.01. 18:44 :: e-Vita

Para-Kovács Imre egyik blogvendége nyomába eredve: "Gyurcsány Ferenc ügyes politikus,...de ő nem blogger!" - mondja EL LOBO - A farkas. Egy hozzászóló ezt vitatja: "A blogger az aki írja a blogot." - nos, hát akkor itt most mindjár két kérdés is felmerül: mi a blog, és ki a blogger?

13 komment

Címkék: blog internet gyurcsány ferenc miniszterelnök para kovács el lobo

A bejegyzés trackback címe:

https://e-vita.blog.hu/api/trackback/id/tr3832836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jómagam, persze, hogy egyetértek veled, ez nyilvánvaló!
Üdv:
El Lobo - A farkas
El Lobo: hát ennek örülök, ezexerint kölcsönös az 1&értés. Legalábbis e-tekintetben :-)
Kedves e-Vita!
Igazad van, egyben nem osztom véleményedet - abban, hogy valakinek a ME környezetében reagálni kellene - gondolj utána, ez nem lenne szerencsés!
Néha egyébként a blogíró későbbi beírásában maga reagál valamelyik beírásra, persze közvetve.
Nem baj, ha tudod: a környezete azonban rendszeresen összegzi számára a beírások lényegét, s ha van ideje - ő maga is beleolvas a hozzászólásokba.
Kedves Sela, köszönöm a gondolataidat. Persze, azt nem hiszem, hogy olvasni ne olvassák, hiszen ez is a "mutatvány része" - ezt most jó értelemben mondom. Tehát gazdag indormációforrás, visszajelzés, "hangulatjelentés" lehet. Számomra akkor is visszatartó erő, ha nincs "prompt", közvetlen dialógus a blog/fórumgazda(megbízottja) és a vendégek között. A gyorsuló idő, a net természete is ezt kívánja.
Természetesen, egy miniszterelnöki blog persze, egész másféle kezelésmódot igényel. Úgyhogy nincs alapvető nézetkülönbség közöttünk végső soron.
Kedves e-Vita és Sela!
Látható egyetértés mutatkozik köztünk!
Közben, a kiinduló postban, Gyurcsányhoz kapcsolódóan, vita bontakozott ki az árpádsávos zászlóval kapcsolatban is, amit próbálok "visszatartani", mert inkább "hajlítanám" a blogvitát ott a jövő kérdései felé!
Ez vajon helyes "blogger-felfogás", avagy sem, a megítélésetek szerint?
Kedves El Lobo, egy "kommentcsóva" lehetőleg ne mutasson túl nagy elhajlást az eredeti bejegyzés (úgyis, mint post :-)) témájától, szvsz ez alapvető. Különben szétfolyik az egész blog parttalanul, én pedig szeretem a tematikus dolgokat. Ilyen esetben inkább érdemes egy új postot indítani, és odaterelni a kapcsoldó kommentelőket.
Ami a múlt-jelen-jövendő viszonyát illeti - hát ez nehéz kérdés. Az én alapállásom az, hogy a múlt elmúlt, nem megváltoztatható, és nehéz is 100%-osan tudni, hogy mi és hogyan is történt. A múltból lehetőleg csak a tényszerű dolgokat jó tudni - amennyire ez lehetséges, és csak annyira, hogy az a jelen és a jövő dolgaihoz segítséget jelentsen. A jövőnek meg elég nagy a bizonytalansági hányadosa. Én legszivesebben az "itt és most" elvét vallom. Van bőven a jelenben is olyasmi, amivel foglalkozni lehet, amin jobbítani lehet(ne). Persze a "jelen" fogalma kérdéses, hiszen jelen pillanat tk. nincs is: amint kimondjuk, máris a múlt részévé vált. Tehát ez alapján akár én is amondó vagyok, h. a (közel)jövővel kell inkább foglalkozni. Bocs, ha kicsit hosszú lettem, remélem, azért elolvasod :-)
Kedves e-Vita!
Köszönöm a megerősítést, magam is így gondoltam! :-)
Nem akarok a nyamvadt zászlóról diskurálni, mert tényleg csak legitimálni akarják jobbról, (meg füttyögnek a füttyösök), miközben a jövőt megalapozó milliárdos beruházások felé kéne néznünk (Pólus program), mert attól függ a jövőnk!
Üdv
El Lobo: nincs mit :-)
Bevallom, nem vagyok elég tájékozott: mi is ez a Pólus program? De majd Google mesterhez fordulok...
Szia e-Vita!
Hova került a hozzászólásom! El Lobonál válaszoltam.
Itt csak annyit, én is fontosnak tartom a reagálásokat. Ha nálam teszi valaki, biztosan kap rá választ is. Ettől élő a blog. És ettől is a bloggeré.
Myrtille! Nekem nagyon fontos az interakció, nem is hiszed, mennyire. El nem tüntetném senki szövegét, nekem nagyon fontos mindneki hozzászólása. Úgyhogy Nem értem, miről van szó. Ide "elküldtél" szöveget, és nincs itt? Vagy csak rosszul értem?
Szia e-Vita!
Dehogy!Csak a postban találtam rá, ezt jegyeztem meg. "A blogger az.." idézet. Csak meglepett.

De már El Lobónál válaszoltam neked.:))

Ez az egy hozzászólásom volt itt. A többi része pedig pont arról szólt, amit most is írtál. egy blogban nagyon fontos a párbeszéd. Én is annak tartom.

"...én is fontosnak tartom a reagálásokat. Ha nálam teszi valaki, biztosan kap rá választ is. Ettől élő a blog. És ettől is a bloggeré."
Ez pedig a fenti posthoz kapcsolódott. Szóval egyetértettem veled, a Gybloggal kapcsolatban. :))

Ah, egy kő esett le a szivemről. (A lábamra :-D) Köszi a megnyugtatást :-)

Pontos idő, Budapest

Friss kommentek

Frissekhez gyorskapocs

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
süti beállítások módosítása